Przynęta na karpie

/ 11 odpowiedzi
Witam!Chciałbym prosić o radę doświadczonych karpiarzy.Chodzi o to że jestem początkującym karpiarzem i nie wiem dokońca na co miałbym łowić karpie.Będe łowił karpie od 2 kg do ok 7-8kg
u?ytkownik39933


Witam!Chciałbym prosić o radę doświadczonych karpiarzy.Chodzi o to że jestem początkującym karpiarzem i nie wiem dokońca na co miałbym łowić karpie.Będe łowił karpie od 2 kg do ok 7-8kg

kulki proteinowe, pellet, kukurydza ........ (2013/02/24 12:54)

turu82


Witam!Chciałbym prosić o radę doświadczonych karpiarzy.Chodzi o to że jestem początkującym karpiarzem i nie wiem dokońca na co miałbym łowić karpie.Będe łowił karpie od 2 kg do ok 7-8kg

kulki proteinowe, pellet, kukurydza ........


słyszałem że  dobrym dodatkiem  jest konopie, mam rację? (2013/02/24 12:59)

u?ytkownik39933


Witam!Chciałbym prosić o radę doświadczonych karpiarzy.Chodzi o to że jestem początkującym karpiarzem i nie wiem dokońca na co miałbym łowić karpie.Będe łowił karpie od 2 kg do ok 7-8kg

kulki proteinowe, pellet, kukurydza ........


słyszałem że  dobrym dodatkiem  jest konopie, mam rację?


masz, to mój nr. 1 jesli chodzi o ziarna ;) , utrzymują karpie w łowisku, są lekko strawne i przyśpieszają proces trawienia (2013/02/24 13:03)

kamil11269


Kulka, pellet, kukurydza, chleb, ciasto, słyszałem też coś o grochu. (2013/02/24 13:07)

u?ytkownik19074


konopie to świetny dodatek.:) jeśli chodzi o łowienie karpi ważnym czynnikiem który wpływa na zwabienie w naszą miejscówkę jest nęcenie ;) nie zapomnij podnęcic swojej miejscówki paroma garściami kulek i peletu.  (2013/02/24 13:14)

Woda99


jakiej średnicy kulki wybrać i ile ich wrzucać w łowisko i to samo pytanie do pelletu (2013/02/24 16:14)

Vayshan