Przynęta na karpia na co bierze karp

/ 21 odpowiedzi
Witam wszystkich. Jestem początkującym wędkarzem, chciałbym dowiedzieć się na co najlepiej wezmie karp w jeziorze?
u?ytkownik11976


Wydaje mi sie ze karpia będzie najlepiej łowić na kulki proteinowe, ale karp lubi wiele rzeczy ,dobrą przynęta będą tez ziemniaki,kukurydza,chleb i wszelkie pasty,łowiąc karpie nie zapomnij tez skorzystać z zanety. (2009/08/18 18:58)

withanight88


buhehehhe:) Karpia trzeba nauczyc do kulek proteinowych... wiec jesli wedkarze lowią na kulki to smiało mozesz na nie łowic a jesli nie to albo je naucz:) lub stosuj to co napisał Toms, dodam ze jeszcze ciasto- miód , truskawka i inne owocowe (2009/08/18 21:26)

u?ytkownik15969


Ja tam próbowałem na te pyńki ale powiem ze oślizłe to jakieś i brzydkie i obrzydza mnie nakładanie takiego czegos na haczyk więc pozostane przy mojej kukurydzy i robakach ;)
Poza tym pyńki gryzą !!! (2009/08/18 21:59)

iro


Dobrze by było, gdybyć zorientował sie czym najczęsciej necą w tym jeziorze wędkarze bo to będzie przez karpie traktowane jak naturalne ich pożywienie. Karpie najczęsciej łapane są na kulki proteinowe lub na kukurydzę. Jeżeli w tym jeziorze niekturzy przynajmniej wędkarze nęcą proteiną to śmiało mozesz próbować na nia łowić. Jeżeli nie to dla mnie wiecej jak pewne, że inni nęcą kukurydzą konserwową wtedy proponuję ci abyć na jeden hak założył kukurydzę i trzy białe robaki a na drugi kukurydzę i czerwonego robaka. Dużo wędkarzy łowi karpie na groch i on jest też bardzo dobrą przynętą. (2009/08/19 11:21)

u?ytkownik25829


ja ci proponuje na pół ugotowane ziemniaki. super sprawa. groch fasola i kukurydza też dobre. ale ne kukurydza konserwowa (2009/12/05 14:01)

pisaq


Jeżeli karpie nie są nauczone szamania kulek to polecam kukurydzę.
Zarówno tą konserwową jak i "koński ząb" aromatyzowaną(zapachów jest wiele) czy świeżą-gotowaną.

Polecam sprężynę obkleić "ciastem-pastą z pelletu" - jeżeli łowimy zbiegu :) (2009/12/05 18:41)

Waldi Fish