Przeprosiny dla kolegów za głupi błąd

/ 36 odpowiedzi
Przepraszam wszystkich wędkarzy których ich opisy znalazły sie na moim koncie . Jestem tutaj nowicjuszem i możliwe jest to że przez głupotę skopiowałem ich opisy z google . Za ten incydent  pragne przeprosić wszyskich których to dodyczy i zaznaczam że takie coś już nie bedzie miało miejsca. W związku z tym już przeprowadziłem działania opisy są usuniętę zdjęcia skasowane i już w krutce zastapia je nowe własnorecznie napisane oraz własnorecznie zrobione zdjęcia . Mam nadzieje że za ten bład ktoś mi wybaczy i zrozumie że nie było to celowe. Z powarzaniem Macku1989
adler

BRAWO ! SUPER ! Cieszy mnie to iż są ludzie którzy potrafią się przyznać do własnych błędów , i CHCĄ i potrafią to wyprostować . Życzę koledze sukcesów na łowiskach oraz na naszym portalu .

Pozdrawiam.

(2010/01/04 15:40)

Norbert Stolarczyk

Po tych wyjaśnieniach dla mnie jesteś stary rozgrzeszony! Jeżeli mogę w czym pomóc służę pomocą. Żywię nadzieję że Koledzy których opisy przejąłeś nie okażą się ludźmi z sercami z kamienia i również uznają Twoje przeprosiny, a sprawę która miała miejsce uznają za zamkniętą.
Dołącz do nas i zapełniaj Bloga swoimi opisami, artykułami oraz fotkami.
pozdrawiam
Norbert (2010/01/04 16:25)

amur

To jest niesamowita sprawa, ale bardzo cieszy. Przeprosić przed całą Polską  kolegów wędkarzy z portalu to chyba jeśli mnie pamięć nie myli jest pierwszy raz w takiej formie. Brawo kolego za odwagę żyjemy w kraju katolickim i nasza wiara uczy by wybaczać. Ten się nie myli co nic nie robi, zrobiłes źle, przeprosiłeś i to jest ważne. Oby inni koledzy brali przykład z Ciebie (ten pozytywny ) Pozdrawiam Krzysztof AMUR Kielce. (2010/01/04 16:58)

Podgląd zdjęć na forum dostępny jest tylko dla zalogowanych użytkowników.

użytkownik8030