Przepis na owocowe kulki proteinowe

/ 64 odpowiedzi / 2 zdjęć
buba0sparx


No i ja bym pomógł kulać ;-)Sam jak pisałem, że lubię pokulać ( najczęściej nad wodą - nawet mam gdzieś fotki ) ale jakimś fanem nie jestem kulania. Uważam też, że kupne nie muszą być gorsze.JK

dzięki. żeby nie być gołosłownym w przyszłym roku wezmę się za kulanie. tak szczerze to nie chce mi się i za bardzo nie mam czasu i doświadczenia. Janusz jakby mi nie szło to zwrócę się o pomoc do Ciebie.:) oczywiście kupię kulki, żeby mieć porównanie i będę próbował tam gdzie jest duża presja. jak się okaże, że będą podobne efekty, a różnica będzie 2 zł, to zaniecham kulania na wieki wieków amen. oczywiście jaja kupię nie z fermy tylko od "chłopa" bez barwników.:)))







Głowę dam sobie uciąć że po pierwszej rybie złapanej na swoje kule , nie zrezygnujesz z kręcenia. :P

Peace to all 

(2013/11/29 18:47)

u?ytkownik158065


Damian zapraszam o każdej porze...... :), wiem że muszę w końcu zacząć kulać bo dobrze na tym wyjdę, nawet jeśli zacznę robić z gotowych miksów to będę miał pewność że są świeże a po za tym nie muszę np. dodawać konserwantów :) 
Ps. Panowie przestańcie w końcu się sprzeczać o głupoty :) i tak mamy tylu wrogów na forum ....... hi hi ;) 



Piotrek tylko jaką masz pewność, że miks jest świeży ? ;-)))
A konserwantu jednak proponuję dodawać - wspomnisz moje słowa jak zepsuje Ci się prawie cały urobek tak jak mi. Nawet zwykła sól będzie dobra tylko, że zwykła sól bardzo odwadnia kulki.

JK

No na 100%  pewnie nie , masz rację ale coś by sie raczej  załatwiło świeżego prosto od pana Martina ;) Co do konserwantów to może masz rację, nie znam się wiec sie nie mądrze :)) a jak bym je mroził ? (2013/11/30 00:27)

zbynio 33


Głowę dam sobie uciąć że po pierwszej rybie złapanej na swoje kule , nie zrezygnujesz z kręcenia. :P

Peace to all