Zaloguj się do konta

Prośba perwera do kolegów i koleżanek

utworzono: 2012/10/29 23:06
perwer

Troche niezręcznie i z małą nieśmiałością śmie prosić wszystkich wędkarzy z tego portalu na głosowania w tej zabawie na mojego Czara .
Tak naprawdę to moja kobita mnie poprosiła ,żebym taki odzew tutaj na portalu zapodał .
Ja za bardzo nie wiem o co chodzi ,ale solidaryzuje sie z rodziną i zwracam sie z prośbą - mam nadzieje że taki portal i tak fajni ludzie pokażą na co wędkarzy stać i dadzą niezłego kopa w głosowaniu ..Oczywiście jak komuś nie podoba sie mój syn to nie zmuszam .
Dziekuje ślicznie za wszystkie oddane głosy.
Konkurs jest na faceboku i oddać głos można raz na dzień .nie wiem czy nie trzeba miec tam założonego konta?

A to mój syn jak ktoś nie wie jak wygląda.

Podaje linka gdzie te głosowania :
https://apps.facebook.com/casting-na-smyka/zdjecie/4e7f8e4bfbf886ede38ebe84da234bfa
[2012-10-29 23:06]

perwer

A tutaj juz od pierwszych chwil zaczął łowić ryby ));;
[2012-10-29 23:07]

zbynio5o

Jeszcze brakuje mi tu..... fotki mamusi i od dziś zaczynamy  glosować :)

Zapodaj tu linka.

[2012-10-29 23:21]

wirefree

Ty no ja wszystko rozumiem ale dziecko zapisales na Fecebooka ? 

[2012-10-29 23:24]

perwer

Ty no ja wszystko rozumiem ale dziecko zapisales na Fecebooka ? 



Linka już wrzuciłem .
Ja konta na faceboku nie mam.
Post ten jest na prośbe mojej kobity ,to ja jako że solidaryzuje sie z rodziną was proszę .
Oczywiście to jest tylko prośba  i bardziej życzył bym sobie żeby ktoś mnie olał w tej sprawie ,niż dawał głupie komentarze.
Mam nadzieje że nie zawiode sie na kolegach i koleżankach  gdzie mamy wspólną pasję - choć niczego sobie nie obiecuje - tutaj bardziej chciał bym pokazać kobicie że w portalu gdzie jestem jest moc.
Tak jak wspomniałem ma ktoś ochotę to bardzo proszę ,jak ma lepsze rzeczy do robienia ,też rozumiem i nic na siłe.
[2012-10-29 23:40]

wirefree

Spoko ja ze swoim tez rybakuje ma 11 lat i wyciaga drobnice kilogramami. A Facebooka nie cierpie gdzie sie nie obejrze Facebook jakby nie bylo normalnych sposobow komunikacji.   [2012-10-30 00:13]

Zibi60

Jestem z Wami - oddałem głos.
[2012-10-30 05:07]

pawelz

Szkoda ze to facebook. Wszelkiero rodzaju portale spolecznosciowe omijam z daleka.
PS. Jesli ktos nie chce oddac swojego glosu, a ma tam konto, to niech to zrobi w moim imieniu :).
[2012-10-30 09:58]

szczepcio

Troche niezręcznie i z małą nieśmiałością śmie prosić wszystkich wędkarzy z tego portalu na głosowania w tej zabawie na mojego Czara .
Tak naprawdę to moja kobita mnie poprosiła ,żebym taki odzew tutaj na portalu zapodał .
Ja za bardzo nie wiem o co chodzi ,ale solidaryzuje sie z rodziną i zwracam sie z prośbą - mam nadzieje że taki portal i tak fajni ludzie pokażą na co wędkarzy stać i dadzą niezłego kopa w głosowaniu ..Oczywiście jak komuś nie podoba sie mój syn to nie zmuszam .
Dziekuje ślicznie za wszystkie oddane głosy.
Konkurs jest na faceboku i oddać głos można raz na dzień .nie wiem czy nie trzeba miec tam założonego konta?

A to mój syn jak ktoś nie wie jak wygląda.

Podaje linka gdzie te głosowania :
https://apps.facebook.com/casting-na-smyka/zdjecie/4e7f8e4bfbf886ede38ebe84da234bfa

Oczywiście synek bardzo ładny,ale powiedz coś więcej o co tutaj chodzi czy trzeba oddać głos bo twój synek jest chory ,czy to jakaś forma zabawy?
[2012-10-30 15:43]

tomasz26552

Głos oddany
[2012-10-30 16:17]

Piotr 100574

ode mnie masz 2 głosy
[2012-10-30 17:31]

Piotr 100574

tylko pod tym linkiem jest inna fota a ty wstawiłeś inną
[2012-10-30 17:32]

perwer

W imieniu kobity dzięks wszystkich za oddany głos-podobno dziennie mozna raz głosować? .
Kazała mi wszystkim głosującym  piwo postawić - tak że nie przyznawajcie sie bo z torbami pójde he he-- jednak ja tam nie żałuje i jak ktoś chętny mnie odwiedzić ,to ze mną zawsze.
Szczepcio synek mój jest okazem zdrowia ,wesoły ,zabawny i zdobywa sympatie gdzie sie tylko pojawia . Ja sie nie interesuje co tam kobieta moja kombinuje i nie wiem o co tam chodzi.
Jej koleżanki z portalu chyba benc i koleżanki prywatnie wystawiły w konkursie swoje pociechy ,to i ona dała sie nakusić. Poprosiła mnie czy mógł bym ja na swoim portalu zapodac taka akcje-liczy na to że,nasz portal ma moc i że przez zgranie ludzi o tym samym hobby da dobre rezultaty.
Tak ze spełniłem ojcowski obowiązek i na kokosy w głosowaniu nie licze ,ale jak ktos tam kliknie raz ,lub dwa to jakis tam sukces jest..Pozdrawiam wszystkich.
[2012-10-30 17:37]

perwer

tylko pod tym linkiem jest inna fota a ty wstawiłeś inną


Chciałem żebyście troche więcej info mieli -chyba dobrze?
[2012-10-30 17:38]

perwer

Jestem w robocie ,ale jak wróce dam zdjęcie matki dziecka Olimpi -żebyście mieli wgląd ,kto tak ładnie was prosi.
[2012-10-30 17:43]

Piotr 100574

no to jeżeli fotka z tego linka jest twoja to masz 2 głosiki,nie wiem jak długo to trwa ale postaram się 2 razy zagłosować dziennie bo tylko 2 głosy można oddać
[2012-10-30 17:50]

Jestem w robocie ,ale jak wróce dam zdjęcie matki dziecka Olimpi -żebyście mieli wgląd ,kto tak ładnie was prosi.





Darku fotka Maluszka mi wystarczy, ale skoro nalegasz :))
 
Można głosowac dwa razy dziennie, jakby się ktoś pytał.
[2012-10-30 18:24]

El Mariachi

x 2
[2012-10-30 18:42]

CZzesio

Dzisiaj już oddałeś/aś 2 głosy na to zgłoszenie.

[2012-10-30 18:50]

Sebastian Kowalczyk

poszło :) [2012-10-31 00:28]

CZzesio

Smyk.com i smyki serdecznie dziękują za oddanie głosu! [2012-10-31 12:48]

Iras1975

Fajny bobas.:) Niestety usunąłem konto jakiś czas temu i nie pomogę.

Pozdrawiam.

[2012-10-31 13:14]

perwer

W imieniu Olimpi i własnym wielkie dzięki. Na spora część ludzi zawsze można liczyć ,jak to w życiu i na rybach.
Chciałem wam dzisiaj wrzucić obiecane zdjęcie mamy z synem -chyba że wolicie taty hehe ,ale pół dnia spedziłem w kolejce do dentysty ( żeby sie dowiedzieć że musze przyjść w środe prywatnie) ,ehhh i teraz w pracy .
Piwo obiecane sie chłodzi,jak ktos chętny ,to w samochód i do Bytomia ...
[2012-10-31 16:26]

szczepcio

Oddałem 2 głosy na twego smyka.
[2012-10-31 17:37]

Piotr 100574

dziś znów masz 2 x
[2012-10-31 18:00]

No to mamy 89 kliknięc:)
[2012-10-31 18:22]

25 maja 2018 roku wchodzi w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 roku tzw. RODO. Nowe prawo nakłada na nas obowiązek uzyskania Twojej zgody na przetwarzanie przez nas danych osobowych w plikach cookies



Oświadczam, iż zapoznałem sie z Polityką prywatności i zgadzam się na zapisywanie i przechowywanie w mojej przeglądarce internetowej tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie zaszyfrowanych w nich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania z innych stron internetowych, serwisów oraz parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez wedkuje.pl, oraz ZAUFANYCH PARTNERÓW.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono

Hoblo Sp z o.o.,Warszawa 02-761, ul. Cypryjska 2G

Cele przetwarzania danych

1.marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
2.świadczenie usług drogą elektroniczną
3.dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
4.wykrywanie botów i nadużyć w usługach
5.pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)


Podstawy prawne przetwarzania danych


1.marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne – zgoda
2.świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
3.pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych


Odbiorcy danych

Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym podmioty ZAUFANI PARTNERZY, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą

Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych. Inne prawa osoby, której dane dotyczą.

Informacje dodatkowe

Więcej o zasadach przetwarzania danych w „Polityce prywatności”

Ustawienia