Prośba o pomoc w kupnie prezentu

/ 9 odpowiedzi
witam, bardzo proszę o pomoc w kupnie prezentu dla taty z okazji imienin (w temacie doboru wędek itp. jestem zielona)
myślałam o zakupie zestawu: wędka + kołowrotek .. może jakieś dodatki jak plecionki itp... zależy ile kasy to wyniesie (nie chcę szaleć)
czytając różne fora, wśród tanich i sprawdzonych wędek znalazła się shimao catana i tu proszę Was o rady czy warto? jak dobrać wędkę i kołowrotek? czy może coś innego polecicie....
będę wdzięczna za każdą pomoc 
toki81

to zależy na jakie ryby i do jakiej metody. (2015/05/17 17:21)

Artur z Ketrzyna

to zależy na jakie ryby i do jakiej metody.

To i jeszcze jakie te wędki lubi twój tata. To znaczy o akcję, długość itd.
Każdy z nas ma inny gust. (2015/05/17 19:29)

pomarancza89

spinning,okoń, leszcz,szczupak, przeważnie te klimaty
ma trochę starych wędek, kiedyś częściej wyjeżdżał wędkować na zbiorniki, później była długa przerwa.....
jeśli chodzi o długość itp. to ma różne... chciałam coś dodać od siebie, lżejszego  (2015/05/17 20:15)

adii3

proponuje poszukać w sklepie wędkarskim insel tam jest sprzęt na każdą kieszeń..http://naszczupala.blog.pl/ (2015/05/17 20:44)

Romuald55

Moim zdaniem schimano catana jest dobrym wyborem.Posiadam tą wędkę z kołowrotkiem schimano alivio 1000.Dobry sprzęt. (2015/05/17 20:55)

kostek388

shimano catana 2.70 jak z brzegu fajna wedka i do tego kolowrotek spro passion 730fd cena kolowrotka ok 140zl bardzo fajny polecam. (2015/05/17 21:14)

aldente

Absolutnie nie uszczęśliwiaj Taty zakupem zestawu. Nie mając pojęcia o wędkarstwie ciężko jest trafić w gust. Jeśli ktoś wędkuje naprawdę z zamiłowania i ma wyrobione pewne przyzwyczajenia wędkarskie, to z dużym prawdopodobieństwem nie trafisz z tym zakupem. Jeśli dokładnie nie wiesz, co jest mu tak naprawdę z wędkarskich rzeczy potrzebne, to kup mu lepiej kartę podarunkową. Wtedy on sam sobie kupi to, co mu się naprawdę przyda. (2015/05/17 22:50)

Sith