Zaloguj się do konta

Program do zmniejszania zdjęć

utworzono: 2011/01/08 15:54
matigol

Koledzy potrzebuje jakis program do zmniejszania zdjec.
[2011-01-08 15:54]

jurek

Polecam zmniejszacz.pl ------------ wpisz w Google i pobierz .
[2011-01-08 15:59]

matigol

Dzieki kolego.
[2011-01-08 16:01]

bobus86

pikassa ogolny do obrobki zdjec.ewentualnie paint.tez sie da [2011-01-08 17:29]

kamils125

ja tam zmniejszam w paincie przez opcje "rozciągnij/pochyl" i wychdzą taki jak były tylko mniejsze. sprawdza sie ten program jednak do czegoś ;))) [2011-01-08 17:33]

sebas93

http://www.zmniejszfotke.pl/


to chyba najszybszy sposób
dobry program można sobie dokładnie ustalić nowa wielkość zdjęcia i nie trzeba nic pobierać
[2011-01-08 18:47]

gruby0113

Dzięki panowie tego potrzebowałem
[2011-01-08 20:45]

Romuald55

Image Signature program zmniejszający nie tylko pojedyncze zdjęcia ale tez całe foldery.Dodaje znaki i podpisy jeśli zechcesz.W języku polskim. [2011-01-08 20:52]

lowca1987

Wszystkim programami przeznaczonych do zdjęć można zmniejszyć. Ja osobiście zmniejszam programem InfanView. Prosty program dla wszystkich. Także można pobawić ciekawimy funkcjami, lecz lepsze funkcje ma Photoshop.pozdrawiam serdecznie
[2011-01-09 09:09]

bednar14

ściągnij sobie gimpa
[2011-01-09 09:34]

Yubari

Jest taki mały programik, nazywa się VSO Image Resizer jego pełna wersja jest w aktualnym PC Format możesz tam zmniejszać wagę zdjęcia przez zmianę jego kompresji, oraz zmieniać jego rozmiary wpisując wymagane wymiary. Program jest w języku polskim polecam używam go od długiego czasu do przygotowywania zdjęć do zamieszczania w sieci.

Pozdrawiam
[2011-01-09 21:17]

wujekmateusz344635

Wystarczy że wejdziesz na stronę zmniejszamy.pl, klikniesz przeglądaj i załadujesz swoje zdjęcie. Jest to najlepszy zmniejszacz zdjęć w sieci, pozwala on na dodawanie efektów podczas zmniejszania fotki: obróć w prawo, obróć w lewo, obróć o 180 stopni. Zmniejszanie zdjęć online już dziś staje się takie proste, dodawaj efekty: sepia, czarno-białe, negatyw, rozmycie. Zmniejszanie zdjęć na nk od dziś staje się w wiele łatwiejsze. Program do zdjęć online daje możliwość ustawienia procentowo rozmiaru zdjęcia, zmniejszanie zdjęć to od dzisiaj kilka kliknięć na witrynie internetowej. W tym programie do zmniejszania zdjęć możesz wybrać jaki chcesz dokładnie rozmiar zdjęcia w pikselach. Wystarczy że podasz wysokość i szerokość a program do obróbki zdjęć online zmniejszy Twoje zdjęcie. Zmniejszanie fotki jest całkowicie bezpieczne, żadne zdjęcie nie jest udostępniane osobom trzecim, dodatkowo zdjęcia są usuwane automatycznie z serwisu co 24h. Użytkowanie serwisu jest całkowicie bezpłatne.

[2011-10-29 11:58]

Jest taki mały programik, nazywa się VSO Image Resizer jego pełna wersja jest w aktualnym PC Format możesz tam zmniejszać wagę zdjęcia przez zmianę jego kompresji, oraz zmieniać jego rozmiary wpisując wymagane wymiary. Program jest w języku polskim polecam używam go od długiego czasu do przygotowywania zdjęć do zamieszczania w sieci.

Pozdrawiam

też go używam.Ma jeszcze tą zalete że jesz bardzo prosty w obsłudze. [2011-10-29 12:04]

Prostym sposobem jest przesłanie zdjęcia na własną pocztę.Komputer sam Cię zapyta czy życzysz sobie zmniejszenia zdjęcia. I po problemie.Pozdro. [2011-10-29 13:51]

marcin4321

Interview - pobierz. najlepszy jest. 

[2011-10-31 21:48]