Zaloguj się do konta

Problem ze spacją

utworzono: 2011/12/26 22:55
ordyniec

CTRL + SHIFT + SPACJA    Spacja nierozdzielająca (twarda spacja) [2011-12-28 18:04]

szogun1

Niestety.nic.to.nie.daje.Kolega.Jkarp.wczoraj.juz.to.napisal.probowale.wczoraj.dzis.stosowalem.sie.do.twoich.polecen.i.lipa.Czekam.teraz.na.klawiature.z.wejsciem.USB [2011-12-28 18:13]

ordyniec

Napisz co zdziałałeś. [2011-12-28 18:26]

SZUWARdragon2

Przeskanuj na malware albo spyware, jak masz google.  [2011-12-28 18:44]

ordyniec

Witam.wiec.tak.z.komputera.korzysta.moja.siostra.i.to.ona.to.przestawila/.niestety.niewie.jak.Wlaczylem.klawiature.ekranowa.i.gdy.naciskam.na.spacje.myszka.jest.dobrze.i.normalnie.robi.sie.przerwa.Natomiast.gdy.wcisne.normalnie.klawisz.owszem.robi.sie.przerwa.ale.gdy.jestem.na.pulpicie.razem.z.wcisnieciem.pokazuje,sie.okno.wyszukaj.to.samo.dzieje.sie.na.stronie.przegladarki.przenosi.mi.kursor.do.paska.adresu

Teraz dopiero to przeczytałem. Wina na 100 % leży ustawieniach. Jak dla mnie można by było do tego dojść. Najłatwiej będzie przeinstalować język klawiatury na POLSKI PROGRAMISTY i dam głowę że pomoże. Wystarczy, że jakaś głupia anglojęzyczna gierka podporządkowała sobie klawiaturę. W XP tak się czasem zdarza. Najczęściej zamieniają się miejscami literki "z" oraz "y", ale znane są przypadki innych konfiguracji. 
Okno "wyszukaj" - jak powiedziałeś... to świadczy o zmianie konfiguracji klawiatury. 
Ja na twoim miejscu odinstalowałbym z systemu inne opcje językowe klawiatury pozostawiając bądź nadinstalowując  JĘZYK POLSKI PROGRAMISTY. Odinstalowałbym także POLSKI 214.

[2011-12-28 18:45]

szogun1

Podlaczylem klawiature pod wejscie usb i wszystko gra:) Czyli moim zdaniem wina jest w wejsciu PS. Nie wazne w jaki sposob wazne ze znalazlo sie rozwiazanie. Bardzo wam dziekuje za pomoc Pozdrawiam [2011-12-28 18:57]

89krzysztof

Ja i tak mimo wszystko profilaktycznie siostrze stworzyłbym drugie konto, a sobie zostawił administratora. Siostry mają to do siebie, że lubią coś w komputerze zepsuć ;-)  [2011-12-28 19:07]

szogun1

Hehe dzieki wezme to pod uwage:) [2011-12-28 19:12]