Zaloguj się do konta

Problem z okoniówką

utworzono: 2017/08/02 09:12
szymon-1

Cześć, złamałem wędke okoniowa, jest to wklejka dragon viper 2-10g. Złamała sie szczytówka i odrazu wpadła do wody, także nie wiem czy uznają gwarancje. Jest jakis sposób alby to naprawić? Oddać do serwisu przez sklep wędkarski? (Wędka kupiona na Allegro) naprawia to za jakaś opłata? Zależy mi na tej wędce ponieważ dostałem ja w prezencie.
z góry dzieki za pomoc😀 [2017-08-02 09:12]

barrakuda81

Co te Dragony jakieś łamliwe ostatnio...? Miałem podobne przejścia i zaczynam z duuużą rezerwą przyglądać się cieszącym niewątpliwie oko nowym konstrukcjom tej firmy.Czyżby ktoś tu na czymś oszczędzał bo wędka nie ma prawa złamać się bez wyraźnej przyczyny.Może kontrola jakości juz nie ta...Stare poczciwe jaxony tak przez niektórych wyszydzane jęczały, stękały pod wąsatymi przyłowami na Wiśle, obrywały gałęziami a nie pękały... [2017-08-02 10:40]

kumka

Idź do sklepu i powiedz co się stało. Wędka pojedzie do serwisu i wróci z nowym segmentem za który pewnie przyjdzie ci zapłacić około 50zł - chyba, że serwis uzna, że uszkodzenie nie powstało z twojej winy. Jedno jest tylko pewne... poczekasz :) [2017-08-02 12:56]

ogtw

Złamała sie szczytówka i odrazu wpadła do wody, także nie wiem czy uznają gwarancje. 
Czy dlatego że złamana część będzie mokra, to nie uznają gwarancji?

  [2017-08-02 13:29]

patryk1113mw

Witam. Z mojego doświadczenia, ale była to inna sytuacja bo po zakupie wędki z allegro dostałem jąż z nadłamaną szczytówką. Po 2-3 dniach to zobaczyłem i napisałem do sprzedawcy i na własny koszt zabrał tą przez kuriera a dał nową lub tą naprawił.

W twoim przypadku myślę, że sprubuj oddać ją na gwarancję. Jeśli jej nie uznają to ci ją naprawią i poprostu zapłacisz. Ale wędka będzie sprawna. Myślę, że mógłbyś też iść do jakiegoś sklepu wędkarskiego stacjonarnego, który posiada wędki z firmy dragon i jeśli będą tak mili mogą oni kontaktować się z firmą i oddać im do naprawy lub też jakieś dobre sklepy wędkarskie mogą prowadzić w swoim zakresie naprawę wędek. Pozdrawiam. [2017-08-02 17:36]

Jakub Woś

Osobiście spróbowałbym bezpośrednio skierować sprawę do serwisu Dragona. kontakt@sprzetdragon.pl  [2017-08-02 18:12]

luxxxis

Serwis nigdy nie marudzi,robią nawet wybitnie "durne" przypadki,w tym jednak jest pewne ale....
Jeżeli blank trzasł poniżej końcowej igły to do wymiany jest cały element-drugi segment,ale obstawiam igłę i urżnięcie splątaną plecionką przy wyrzucie.
Cały element-kosztuje,igła nie-ślij na adres dostawcy tj sklepu który ci go sprzedał,to ich broszka. [2017-08-02 19:20]

Sith

Wyślij bezpośrednio do serwisu, tak jak radzi Luxxxis.
Swoją drogą próbuję sobie wyobrazić, co trzeba zrobić, żeby złamać szczytówkę Vipera. [2017-08-03 05:57]

szymon-1

A może dlatego ze nie mam tej złamanej szczytówki? [2017-08-03 11:06]

Sith

Co się z nią stało? Przecież przez jej przelotki przechodzila linka i powinna na niej zawisnąć.
Nie liczyłbym na uznanie reklamacji, ale mimo wszystko wyślij górny segment do serwisu, wkleją Ci nową szczytówkę, albo po prostu napisz czy mogliby Ci sprzedać cały nowy segment. Po wieloletnich doświadzceniach z JAXONEM, nie było najmniejszych problemów z dokupieniem nowego elementu uszkodzonego wędziska, lub kołowrotka. Niestety już z KONGEREM nie jest tak dobrze, a jeśli chodzi o DRAGONA, nie mam żadnego rozeznania, ale szanująca się firma nie powinna robić z tym problemów. [2017-08-03 11:56]

ogtw

A może dlatego ze nie mam tej złamanej szczytówki?
To znaczy, że wędka, w chwili złamania nie była używana zgodnie z jej przeznaczeniem i reklamacja nie może być uznana.
  [2017-08-03 12:08]

barrakuda81

Mnie odpowiedzieli żeby w takiej sytuacji oddac towar do sklepu bo serwis nie załatwia takich kwestii bezpośrednio tylko poprzez sklep.Mysle że każdy sklep prowadzacy sprzedaż tej marki jesli wyrazi dobrą wole może nam przyjąc ten towar na reklamację nawet jeśli kupilismy gdzie indziej.Tzeba rozmawiac...Ja mam to szczęście że w razie awarii moge liczyc na taka opcje:-)Niestety to musi troche trwać ale to chyba oczywiste. [2017-08-03 12:30]

Sith

Mnie odpowiedzieli żeby w takiej sytuacji oddac towar do sklepu bo serwis nie załatwia takich kwestii bezpośrednio tylko poprzez sklep.(...)
Jeśli tak odpowiedział Ci DRAGON, to nie dziwię się, oni noszą wysoko nos, bo są doskonale reklamowani i mają indywidualnego klienta w ... Doświadczyłem tego pisząc do nich w pewnej sprawie e-mail - nie odpowiedzieli nawet "pocałuj nas w ..." Dla tego mimo dobrej jakości ich sprzętu nie ożeniłem się z nimi, choć nadal używam ich żyłek i plecionek
Marki o mniej przerośniętym ego (KONGER, JAXON) bardziej szanują klientów.
  [2017-08-03 13:40]

barrakuda81

Taka odpowiedź uzyskałem od osoby odpowiedzialnej za serwis firmy Dragon.Byc może mam jeszcze gdzies w skrzynce tego maila...W sumie dla mnie nie jest to złe rozwiązanie, wręcz przeciwnie bo wygodniej mi podjechac do sklepu i załatwic sprawę niż pakowac kij i nadawac przesyłkę samemu.Mie zastanawia raczej czemu mi ten kij trzasł przy szczycie jak wysuszony patyk mimo że nie był nadmiernie wygiety...Jak dla mnie to cos z nim było ewidentnie nie tak.Tak "suchej" wędki" ( nie wiem jak to inaczej opisac ) w rękach nie miałem...Tu juz nie chodzi o serwis ale o zaufanie do produktów - zostało mocno nadwątlone niestety.Jak pisałem wyżej.Mam starego jak świat Jaxona, przycięzkiego, nie specjalnie szybkiego ale tyle w tym kiju "mięcha" że gnie się po rękojesc jak trzeba i  po dupie dostawał w róznych warunkach i ryb mi nawyjmował - złego słowa nie powiem.Nie dały mu rady nawet wislane sumki które sie przyławiały.Do tej pory weteran stoi w szafie na honorowym miejscu bo mam nowe, ładniejsze i bardziej "kolorowe" wedki...Chyba kiedys jednak jakosć nawet budzetowego sprzętu była inna niż dziś tego z wyższej nieco półki.Mam pewien niesmak choc wiem że takie wpadki sie zdarzaja ale zdecydowanie nie powinny bo jest cos takiegio jak kontrola jakości - za to tez płace w cenie produktu...Ale się rozpisałem o swojej sprawie tymczasem kolega powinien postapic zgodnie z zaleceniem serwisu i zanim zdecyduje sie na naprawe może poprosic o jej wycene jesli gwarancja nie bedzie uwzgledniona.Jak znam życie powinni zrobic to za darmo bo z serwisem miałem w tej firmie kiedys do czynienia i narzekac nie moge bo jakośc sprzętu to zupełnie inna kwestia. [2017-08-03 15:28]

25 maja 2018 roku wchodzi w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 roku tzw. RODO. Nowe prawo nakłada na nas obowiązek uzyskania Twojej zgody na przetwarzanie przez nas danych osobowych w plikach cookies



Oświadczam, iż zapoznałem sie z Polityką prywatności i zgadzam się na zapisywanie i przechowywanie w mojej przeglądarce internetowej tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie zaszyfrowanych w nich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania z innych stron internetowych, serwisów oraz parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez wedkuje.pl, oraz ZAUFANYCH PARTNERÓW.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono

Hoblo Sp z o.o.,Warszawa 02-761, ul. Cypryjska 2G

Cele przetwarzania danych

1.marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
2.świadczenie usług drogą elektroniczną
3.dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
4.wykrywanie botów i nadużyć w usługach
5.pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)


Podstawy prawne przetwarzania danych


1.marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne – zgoda
2.świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
3.pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych


Odbiorcy danych

Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym podmioty ZAUFANI PARTNERZY, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą

Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych. Inne prawa osoby, której dane dotyczą.

Informacje dodatkowe

Więcej o zasadach przetwarzania danych w „Polityce prywatności”

Ustawienia