Problem z rzutem
utworzono: 2016/10/21 18:08
Dzień dobry, zaczne od tego, że jestem amatorem, przy wiekszości rzutów, plącze mi się haczyk, a to wokoło spławika, supły, tego typu przykre sprawy. Jak u Was wygląda złożenie wędki? Możecie dokladnie rozpisać etapy, co w jakiej kolejności i odległości zakładacie? Może źle rzucam? [2016-10-21 18:08]
Google, "zestaw spławikowy" - szukaj... dwa dni czytania, obrazki, filmiki, technika :)) [2016-10-21 18:30]
www.decathlon.pl/wdka-essentiel-predator-350-id_8350651.html tego typu wędka :) [2016-10-21 18:32]
ulala masz problem, ciężko jest skomponować zestaw spławikowy na sztycę do podbieraka :) proponuję spławik 10g i rzut zza głowy :D śrucinę 1g nad haczykiem na przyponie, o ile używasz przyponów :D i jeśli spławik jest z tego samego sklepu 10g oliwkę na żyłce głównej, generalnie omijaj takie wynalazki szerokim łukiem, zamiast nauczyć się "spławikowania" zniechęcisz się do łowienia w ogóle, mozesz przerobić to cudo na gruntówkę, która powinna sprawiać mniej kłopotów, albo na żywcówkę [2016-10-21 18:47]
ulala masz problem, ciężko jest skomponować zestaw spławikowy na sztycę do podbieraka :) proponuję spławik 10g i rzut zza głowy :D śrucinę 1g nad haczykiem na przyponie, o ile używasz przyponów :D i jeśli spławik jest z tego samego sklepu 10g oliwkę na żyłce głównej, generalnie omijaj takie wynalazki szerokim łukiem, zamiast nauczyć się "spławikowania" zniechęcisz się do łowienia w ogóle, mozesz przerobić to cudo na gruntówkę, która powinna sprawiać mniej kłopotów, albo na żywcówkę@ i o co chodzi z tą sztyca do podbieraka
Przyjacielu, dlaczego uwazasz ze wedka jest zla? w sensie wytlumacz jak glupiemu, mam po ojcu bardzo droga wedke, a ta wybralem sobie od dziewczyny miedzy innymi
[2016-10-21 18:57]