Problem z miejscówką-regulamin wędkarski

/ 21 odpowiedzi
witam mam taki problem jeżdżę na warte mam jedno miejsce w które jeżdżę kilka lat a od tego roku przychodzi pewien pan i mnie wyrzuca bo mówi że on tu posypuję i to jest jego miejsce co mam zrobić. Akwen: warta
tommy4


Nie ma znaczenia,że ktoś nęci miejscówkę.
Przychodzisz na lowisko ,jest miejsce to siadasz i łowisz.
  (2017/08/24 11:25)

Jędrula


witam mam taki problem jeżdżę na warte mam jedno miejsce w które jeżdżę kilka lat a od tego roku przychodzi pewien pan i mnie wyrzuca bo mówi że on tu posypuję i to jest jego miejsce co mam zrobić. Akwen: warta

  Jasny gwint! Czemu mnie się takie przygody nie przytrafiają!? :( Nikt mnie nie chce z wody wyrzucić :( Bardzo chętnie bym zamienił kilka ciepłych słów z takim delikwentem... (2017/08/24 11:31)

u?ytkownik200880


Mówisz mu niegrzecznie żeby to on poszedł :) Nie ma czegoś takiego jak czyjaś własna miejscówka :) (2017/08/24 11:32)

ogtw


Miejscówkę można sobie zamówić. Ślązoki godajom na kerchowie.  (2017/08/24 11:44)

erykom


Powiedz mu że jego miejscówka będzier na cmentarzu.Siadasz pierwszy i łowisz a jego w łeb jak coś sapie i tyle (2017/08/24 14:35)

RadekWedkarzBydgoszcz


Jeśli chodzi o regulamin RAPR to pierszeństwo ma ten kto był na łowisku pierwszy ale jeśli Ci pozwoli to morzesz się rozłożyć koło niego i łowić razem z nim czasem warto nie być zaczepnym tylko się grzecznie spytać o wspólne łowienie. (2017/08/24 15:05)

krzysios833