Problem z dodawaniem zdjęć

/ 6 odpowiedzi
Witam!
Jestem nowy, chcę dodać zdjęcie (pomniejszone) i wyskakuje mi komunikat brak uprawnien dostep zabroniony jaki może być tego powód zaznaczam że fotka jest opisana samymi cyframi.
Z góry dziękuję za pomoc i Pozdrawiam
adler


Witam koledzy . 

Może ktoś jest na portalu znający się na zagadnieniu . Pomóżmy koledze , wiem że już kiedyś pytano lecz wyszukiwarka robi psoty , nie widzi tematu .

(2012/08/18 11:43)

JKarp


CześćKrzysztof ja nie jestem informatykiem ale ( tak myślę ) dobrze byłoby, gdyby Kolega napisał jak dokładnie nazywa się plik, który chce wstawić- dokładnie czyli jak są duże litery, małe litery, kropki i takie inne.JK (2012/08/18 12:00)

89krzysztof


format zdjęcia .jpg , rozmiar nie większy niż 100kb Litery duże małe najczęściej nie mają znaczenia przy nazwach plików
być może jest ograniczenie dla nowych użytkowników i przez pierwsze X dni nie mogą dodawać zdjęć?  (2012/08/18 12:09)

JKarp


CześćMy to wszystko wiemy ale wiesz jak to jest - jeden powielany błąd i masz problem. Kiedyś jakiegoś psikusa zrobił mi zmniejszacz.pl i sam się dziwiłem co jest. Poczekałem z dodaniem fotki aż zmniejszyłem PhotoFiltre na swoim kompie i było ok. Ale znając życie Autor zapytania długo się nie pojawi żeby nam pomóc rozwiązać ten problem a my będziemy sobie tu gdybać ;-)))JK (2012/08/18 12:39)

u?ytkownik32263


Ja mogę też od siebie wtrącić że chyba jest to problem systemu wedkuje.pl. Raz chciałem wstawić wcześniej już przygotowane, pomniejszone zdjęcie rybki a tu ZONK. Publikowane były jedynie puste posty. Ale odczekałem chwilkę i jakimś cudem zdjęcie za bodaj 4 razem weszło. A co najważniejsze, przy zdjęciu nic nie grzebałem, nie przerabiałem, nie zmieniałem opisu itp. Więc sądzę że to tu coś szwankowało. Serwer przeciążony? Nie mam zielonego pojęcia. Ale sugeruję trochę cierpliwości .Pozdrawiam! (2012/08/18 19:24)

arek1q


Witam!