Zaloguj się do konta

Problem początkującego w grunyówce

utworzono: 2011/12/28 16:39
banano

Ponieważ jestem początkującym  wędkarzem w metodzie gruntowej chciałbym zadać kilka pytań. Czy jeśli rozmoczymy zanętę to możemy ją jakoś jeszcze uratować . Następnie czy możemy zrobić tak ,że do środka koszyczka zanętowego dać własnoręcznie zrobioną przynętę tak zwaną domową z produktów które znajdziemy w domu a końce zakleić traperem . Czy przy metodzie gruntowej trzeba zacinać w jakiś określony sposób np. w górę czy na boki a i jeszcze jedno czy jeśli nie zatniemy ryby to może mieć znaczenie to ,że na haczyku jest za dużo robaków. I ostatnie jak długo można czy trzeba trzymać koszyczek zanętowy w wodzie .Za udzielenie odpowiedzi dziękuje .
[2011-12-28 16:39]

pokemon0225

wydaje mi się że jeśli zanętę w kulkach położysz na słońcu to wyschnie :)Pozdrawiam. [2011-12-28 17:03]

halwwa2804

Witaj,jeżeli rozmoczysz za bardzo zanete to mozesz sprubowac dodac suchej i przetrzec przez sito,zrobi sie bardziej sucha i bedzie ok,chyba ze przecholujesz z ta woda to wtedy do wody ja,bo nic z nia nie zrobisz.Pewnie ze mozesz domowa wsypac do srodka a traperem zakleic,tylko po co,niema co za duzo mieszac zapachow bo rybki tego nie lubia,odnosnie zacinania,wszystko zalezy czy bedziesz lapal na drgajaca szczytowke czy na przyposcmy malpke,przy malpce tnie sie w gore przy drgajacej w bok,ilosc robakow na haku niema znaczenia,liczy sie wielkosc haczyka i jego stopien naostrzenia,wybieraj tylko dobre haki,chyba ze chcesz zeby rybki schodzily badz lamaly haczyki,niepowiem ci po jakim czasie ci wyplynie zaneta z koszyczka bo wszystko zalezy od jej konsystencjii,sprawdz to sam,na rzece musisz zrobic zanete  z dodatkiem kleju bo bedzie ci bardzo szybko wymywac,na jeziorze wymywa wolniej ale popróbuj i sam to ocenisz.Pozdrawiam
[2011-12-28 17:13]

Wasia