Zaloguj się do konta

Prawidłowy dobór sprzętu połów sportowy pstrąga

utworzono: 2012/07/16 21:06
Ekin

Witam wrzystkich. Na początek napiszę że jestem początkującym spiningistą. Zafascynowały mnie rzeki a bliżej połowy sportowe pstrąga.Na moim terenie jest dużo rzek ale nie przekraczających 14m koryta. Dużo drzew. Jestem na etapie kompletowania sprzętu i mam zamiar na wędzisko wydać ok 300-350 zł i tak samo na kołowrotek. Prosze napisać na co zwracać uwagę przy kupnie blaszek i woblerów z góry dziękuje. Pozdrawiam
[2012-07-16 21:06]

GraTeFul3

Witam ! Odwiedz sklep wedkarski masz dużo dobrych wędzisk np: shimano za 345 zł a i kołowrotek shimano catana za 200 [2012-07-16 22:10]

żadnej catany, a kiji shimano troche jest kolego. Za te pieniądze kupisz naprawdę dobry sprzęt. Nie doradze bo na sprzęcie pstrągowym się nie znam  [2012-07-17 07:20]

żadnej catany, a kiji shimano troche jest kolego. Za te pieniądze kupisz naprawdę dobry sprzęt. Nie doradze bo na sprzęcie pstrągowym się nie znam  [2012-07-17 07:20]

domino79

Cześć.

Odpowiem na przykładzie tego, co używali zawodnicy podczas majowych mistrzostw świata w Wojanowie na rzece Bóbr.

Wędki w większości długość 2,1 m, c.w. do 10 g. Bardzo lekkie, cienkie, szybkie i czułe. Do tego odpowiednio mały kołowrotek z żyłką ok. 0,16.

Przynęty w większości przypominające naturalny pokarm pstrągów: woblery do 5 cm w kolorach naturalnych - pływające i tonące, malutkie paproszki, twisterki w kolorach czarnych, czerwonych na małych główkach jigowych, malowanych na czarno. Małe obrotówki - 0, lub 1. Inne sztuczne przynęty przypominające dżdżownice, żabki, owady.

To w dużym skrócie tyle, co podpatrzyłem i podpytałem.

Powodzenia.

[2012-07-17 08:26]

mateusz1382

polecam wędziska firmy Daiwa i Konger 2,40

a kołowrotki shimano czy jaxon
[2012-07-17 09:30]

Ekin

domino79 a jakiej firmy wedzisko proponujesz?? Czy do metody polowu drop shot jig czy innych wlaśnie tego dużo jest na rynku
[2012-07-17 16:25]

domino79