Pozwolenie na wędkowanie w sąsiednim okręgu 2019

/ 8 odpowiedzi
Witam wszystkich! Jestem młodym początkującym wędkarzem i mam pytanie odnośnie PZW. Otóż załóżmy, że mój okrąg (Bydgoszcz) ma porozumienie z sąsiednim okręgiem (Toruń), ja wpłacę składkę członkowską i za ochronę i zagospodarowanie wód. Mam zamiar wybrać się na pare dni do okręgu Toruń i mam zamiar tam troche połowić. Jakie opłaty muszę uiścić?(nie będę przecież chyba płacił całej składki ulgowej za ochronę i zagospodarowanie wód dla okręgu toruńskiego na cały rok).Z góry dziękuję za odpowiedź :)

jelec52


https://tiny.pl/tgnh2
http://www.pzw.torun.pl/zasady-i-skladki/skladki-czlonkowskie/
Jeśli się nie mylę to tutaj znajdziesz. (2019/03/05 21:36)

Igorkurek


Aha. Już chba wiem. Mogę zapłacić pełną całoroczną składkę na zagospodarowanie i ochronę albo składkę okresową. Jeszcze jedno pytanko jeśli można. Gdzie uiszcza się taką opłatę? można w swoim kole czy trzeba w kole w toruńskim okręgu? (2019/03/06 07:39)

jabberwokie86


Ze strony PZW Toruń:
Na rok 2019 zostały zawarte porozumienia z następującymi Okręgami:
1/ Okręgiem Bydgoszcz z dnia 8.12.2018 r. z późniejszymi zmianami
I. Członkowie Okręgów Bydgoskiego i Toruńskiego:
1. wyróżnieni tytułem: Honorowy Członek PZW, Honorowy Prezes Koła PZW
2. dzieci (członek uczestnik) i młodzież (od 16-tego do 24-tego roku życia)
4. osoby posiadające składki za szczególne zasługi w rozwoju wędkarstwa (wydane w macierzystym Okręgu),
mają prawo do wędkowania na wodach ogólnodostępnych nizinnych (w tym „jedno łowisko” rzekę Wisłę – obwody rybackie rzeki Dolnej Wisły nr 2,3 i 4) oraz górskich obu Okręgów, wszystkimi dopuszczonymi metodami wędkowania, po wniesieniu składek na ochronę i zagospodarowanie wód w swoim macierzystym Okręgu, bez wnoszenia dodatkowych składek uzupełniających – pod warunkiem posiadania „zezwolenia na wędkowanie” Okręgu, na wodach którego wędkują.