Zaloguj się do konta

Pozwolenia dla obcokrajowców na połów w wodach PZW

utworzono: 2012/11/27 20:48
Arcymisiek

Cześć,mam o to taki mały problem odnośnie licencji(opłat) dla obcokrajowców na połów w naszych wodach PZW.
Otóż ostatnio na czeskim forum MRK którego jestem członkiem pewien mój przyjaciel z Opawy zapytał mnie odnośnie licencji(opłat)za wędkowanie,chciałbym mu jakoś krótko i zwięźle odpisać,ale nie znam się na naszych zawiłych przepisach odnośnie wędkarzy z zagranicy...
Zamieszczam treść listu...




Czesć.
Chciałbym zapitać. Jest w Polsce pozwolenie łowić w nocy? A wyciągać przynętę w łodzi lub odlewane z brzegu? Chciałbym kupić licencję w przyszłym roku w Polsce dla połow suma w Odrze.

Dzienki
David





[2012-11-27 20:48]

okonek1235

Witaj zadzwoń do swojego okręgu PZW do którego należysz i powinni podać składki dla niezrzeszonych cudzoziemców, są opłaty od jedno dniowych do całorocznych i tak na przykład w moim okręgu Koszalin za jeden dzień cena 30zł. za cały rok 250zł. Pozdrawiam
[2012-11-27 18:32]

Arcymisiek

Dzięki,jeżeli nie otrzymam jakiegoś"gotowca" od forumowiczów to będę musiał wykręcić do mojego Okręg,tj.Opolskiego,chociaż podejrzewam ,że chodzi mu o połów na odrze w okręgu Śląskim
[2012-11-27 18:43]

adler

 Witaj Krzysiek.

Podam Ci opłaty za ten rok, na nowy sezon nie ma jeszcze danych. Opłaty może Twój kolega zrobić poprzez  /e-zezwolenia. Wejdziesz na str.: http://www.pzw.org.pl/opole/

Po prawej masz zakładkę  e-zezwolenia i tam jest krok po kroku jak i co działać. 

ZASADY WęDKOWANIA w OKRęGU
REZERWACJA
Państwowa Straż Rybacka w Opolu
SPOŁECZNA STRAŻ RYBACKA
Zezwolenie - KUPISZ TUTAJ
Linki
LOKALNA GRUPA RYBACKA OPOLSZCZYZNA
KALENDARZ IMPREZ SPORTOWYCH 2012
RYBACZÓWKA TURAWA
e-zezwolenia
Terminarz Walnych Zgromadzeń Kół
Okręgowa Komisja ds. Młodzieży
Nasze wody
Wędkarz Opolski
Uchwały ZO
WĘDKARSKI HYDE PARK


Składki 

Nie zrzeszeni posiadający kartę wędkarską i cudzoziemcy - roczna
400 zł