Zaloguj się do konta

Poszukuję kija i kołowrotka do spinningu

utworzono: 2015/10/18 07:37
gunzi1

Witam szukam kija i kołowrotka spiningowego do 200zł..jestem początkujący ale interesuje mnie połow szczupaka i okonia.Czekam na propozycje z góry dzięki. [2015-10-18 07:37]

Wedkarstwo z Pasja

Proponuję to wędzisko  Robinson Bluebird Pike Spin 10-30g
i  kołowrotek Robinson Spencer FD

Kołowrotek świetnie pracuje,  jest wyposa­żony w 8 wysokiej klasy łożysk. Ma szeroką rolkę wzmocnionego kabłąka i precyzyjny hamulec. Niejeden spinningista będzie jego fanem.
[2015-10-18 07:51]

Sith

Robinson to dobra firma, nie ulega wątpliwości, ale pogodzenie szczupaka i okonia jednym zestawem, tym bardziej przy CW 10-30 to niemal mrzonka...
Jeśli już koniecznie - to raczej nieco lżejszym kijem, proponowałbym taki o CW w granicach 5-20 lub 5-25g.
Zerknij na http://www.wedkarski.com/wedki/6993-wedka-extera-spinning-jaxon.html model WJ-EXS27025, wędzisko praktycznie niezniszczalne, lub nieco droższe ale już niezłej klasy http://www.wedkarski.com/wedki/10211-wedka-ferox-ultra-spin-jaxon.html model WJ-FUS27020.
Do tego kołowrotek http://www.wedkarski.com/kolowrotki/10259-kolowrotek-armand-htx-jaxon.html model KJ-ARM300M, tegoroczna nowość, mam, używam i z czystym sumieniem mogę polecić. Na szpuli głównej żyłka http://www.wedkarski.com/zylki-plecionki/3356-zylki-guide-select-crystal-clear-dragon.html 0,14mm na okonia a na zapasowej plecionka http://www.wedkarski.com/zylki-plecionki/9450-plecionka-nihonto-octa-braid-150-metrow-mikado.html 0,14mm zielona na szczupaka.
Pamiętaj o przyponach wolframowych, bo szczupak łatwo poradzi sobie z plecionką, nawet najgrubszą i przypon długości minimum 30cm, stosowanie krótszych mija się z celem.
Całość nieco przekroczy Twój budżet, ale warto dołożyć kilka PLN i mieć zadowolenie z posiadanego sprzętu.

Ps
Sklep z linków wskazany przypadkowo, po prostu większość mojego wyposażenia tam kupuję. Możesz poszukać, może gdzieś znajdziesz taniej.