Zaloguj się do konta

Porady dla dla początkującego spinningisty

utworzono: 2010/08/17 11:49
Szymo111

Jestem Początkującym wędkarzem , nastawiłem sie na spinning . mam wędke 2,4m i do 40g wyrzutu . Czyli dobra do spinningu , kupiłem już pełno blaszek , kopyt i twisterów . Chodze na ryby prawie co dzien od 5 do 9 rano i na wieczór około 19 , najczesciej na łudke bo mam taką możliwośc . Łowie na jeziorze . Chodze juz okolo miesiąca i nic , nie złowiłem jeszcze żadnej ryby . Bardzo bym prosił o kilka porad na temat przynęt , sposobu łowienia i miejsca . Z góry Dziekuje ..

[2010-08-17 11:49]

olgi14olgi

Pierwsza ważna zasada lato nie jest do spinningowania jest za gorąco.Jesień bądź wiosna to dobre pory roku na spinningowanie.Po drugie zacznij najpierw od gumek muszą być odpowiednio uzbrojone przygotuj żyłkę 25 Jaxona spinning eternum wędkę masz dobrą możesz spinningować jjigować albo na martwą rybke. [2010-08-17 11:57]

poczytaj to i bedziesz wiedzial - masz tam mnostwo informacji

http://www.wedkuje.pl/jak,wedkarstwo-spinningowe,326

[2010-08-17 11:59]

picnawode2

Moja rada...podpatruj wędkarzy.Setki przeczytanych artykułów nie zastąpią tego,co zobaczysz nad wodą.Swoją drogą,aż trudno uwierzyć,że łowiąc codziennie przez miesiąc,nie złowiłeś jeszcze żadnej rybki.Może w tym jeziorze nie ma ryb.....
[2010-08-17 12:59]

Pierwsza ważna zasada lato nie jest do spinningowania jest za gorąco.

Co????????????????????????????????????? Słońce niektórym szkodzi. Radzę dobry okład na głowę i nie wychodzenie na dwór.
Wiosna Lato Jesień są idealne do spinningowania. Musisz tyko dobrać odpowiednią przynętę i sposób jej prowadzenia do pogody i upodobań ryb.Gdzie łowisz??? na jeziorze jeśli tak to wypłyń łódką na głębszą wodę znajdź przybrzeżne trzciny stań od niech jakieś 15m i rzucaj wzdłóż nich. Na szczupaki dobre są kopyta na główkach 5-15g i dł od 7cm do 12cm. Jeżeli woda jest mętna to przynęta wyrazista, inaczej na odwrót

[2010-08-17 17:34]