Porada w sprawie pickera

/ 7 odpowiedzi
Witam serdecznie. 

Chciał bym się poradzić was ponieważ planuję sobie kupić jakiegoś PICKER'a tylko kompletnie nie wiem co wybrać.
Jestem początkującym rybakiem lecz już z lekką nutką doświadczenia. Szukam wędek raczej z dolnej pułki ze względy na cenę oczywiście ale i też nie potrzebuję super ekstra sprzętu bo przecież i tak wędka za nas nie łowi. Chcę mieć przyjemność z łowienia. Opiszę troche jak szukałem swojego freedera jakie kryteria brałem i może przez to łatwiej będzie komuś mi doradzić jak ktoś będzie miał ochotę poświęcić na tę wątek chwilkę czasu.
Szukając feedera zrobiłem tak jak zawsze jak szukam informacji na jakiś temat wbiłem w google "jaki feeder" i czytałem wszystko co znalazłem. Wiedziałem że będe z tego kija rzucał cały czas koszyk lub jakieś większe obciążenie jak będę łowił na odrze. Naczytałem się sporo a że nie miałem dużo kasy wybrałem MIKADO THRYTON 3.6m 100. 
Czytałem też dużo opinii na tym forum na temat tej wędki i ja powiem tak.
Dla początkującego a nawet dla osoby która nie bawi się w wyczynowe łowienie łowi dla przyjemności ten kijek w 100% wystarczy. Ciągnąłem nim już suma z odry klenia i powiem że kijek ładnie pracował nie było żadnych problemów z wyciągnięciem ryby. Można nim spokojnie rzucać na dalekie dystanse. Nadaje się ma jezioro i na ostry nurt ma 3 wymienne szczytówki które dają mu duży plus.
Ale wracając do tematu to chodzi mi że tym pickerem czasami chciał bym rzucić koszykiem takim bez obciążenia przy 40 cw jest to chyba możliwe ?. Chodzi mi też żeby wędka była w miarę miekka ładnie pracowała przy holu ryby i była w rozsądnej cenie. Widziałem już kije w okolicy 60zł typu mistral x-treme 2,70m 10.30g fish co wy o takich kijkach sądzicie ?
Dodam że głównie chcę go używać pod spławik ale chcę mieć tą możliwość że jak nie ma możliwości łowić na spławik żebym mógł założyć na nią koszyk i machać.
Z góry dziękuję za poświęcony czas i rady :))
michu95


Witam serdecznie.