Ponton i silnik elektryczny/dobór

/ 5 odpowiedzi
witam serdecznie
koledzy mam prośbę o poradę i z góry za nią dziękuje.
mam zamiar kupić ponton i silnik elektryczny. jest to mój pierwszy kontakt z tematem pontonów i nie chciałbym wtopić a szczególnie bo koszty zakupu są dla mnie bardzo duże. dlatego proszę o poradę o pomoc. akwen na którym chce pływać,łowić jest dość spory bo jest to zalew kamieński i przybrzeżne strefy morza (belona, troć). to moje planowane wybory;

Haswing Osapian 40Lbs + Akumulator KM100Ah ACID + Ładowarka MW8A
http://www.mc-sklep.pl/ha...atis-p-525.html

ponton X-BOAT model X-290
http://www.x-boat.eu/inde...110&produkt=470



może macie jakieś inne propozycje?
serdecznie dziękuje za każdą poradę,bo ja jestem zupełnie zielony w tym temacie.
pozdrawiam
bobus86


czesc.niektore zalewy maja zakaz wyplywania pontonami badz uzywania silnikow spalinowych,za to mozna uzywac elektrycznych.musisz sie dowiedziec jakie sa zasady korzystania srodkow plywajacych na zbiorniku na ktorym chcesz lowic.pozdrawiam (2012/09/04 22:08)

u?ytkownik32263


czesc.niektore zalewy maja zakaz wyplywania pontonami badz uzywania silnikow spalinowych,za to mozna uzywac elektrycznych.musisz sie dowiedziec jakie sa zasady korzystania srodkow plywajacych na zbiorniku na ktorym chcesz lowic.pozdrawiam

Kolega @bobus ma rację lecz bardzo łatwo obejść ten durny przepis zakazy połowów z pontonu. Po prostu rejestrujesz pływadełko zgodnie z tym co jest napisane na fakturze a w wielu przypadkach producenci nie piszą "ponton" lecz "łódź pneumatyczna", jak tak mam na swoim Kolibri i przy okazji polecam tą firmę. I na podstawie tej drugiej nazwy rejestrujesz a żaden upierdliwy strażniczek nie może Ci nic zrobić.
Jeśli chodzi o połowy morskie to wydaje mi się że 40 lbs to zbyt mały silniczek. Tu musi być naprawdę mocny elektryk. A najlepiej spalina. (2012/09/04 23:05)

kufel-25