Zaloguj się do konta

Pomoc w doborze przynęty na Lód

utworzono: 2012/01/30 14:25

Uwaga! Ten wątek został zablokowany - nie możesz odpowiadać na posty

trinitron6305

Witam kolegów po kiju mam problem chce sie wybrać na lód w tym roku. Bylem w tamtym roku 3 razy ale nie przyniosło to żadnego efektu. Głównym moim celem będzie okoń czytałem ze to właśnie jego jest najłatwiej teraz wytargać spod lodu. Wstawiam fotke przynęt może doradzicie co założyć i jak tym operować w wodzie bo jestem na prawdę zielony. Wędzisko mam kongera iceman b50m długość 50cm action:M kołowrotek konger iceman 110FD . Czekam koledzy na odpowiedzi i jakies wskazówki :)
[2012-01-30 14:25]

Draq

No cześć. Jak jesteś nowy to odpuściłbym sobie łowienie na mormyszki, to wymaga wprawy.
Widzę, że masz też blaszki(szczególnie te z 2 hakami i lakierem fluo). Też mam takie i są łowne bo łowiłem na takie same ładne okonie. Jak masz w łowisko ładnego okonia to zaopatrzyłbym się też w balansówki, jedne z najlepszych przynęt.
[2012-01-30 14:37]

JaroDaw

Według moich obserwacji, okonia łatwiej złowić " na mormyszkę". Najlepiej malutka, "u mnie" złota wolframowa i koniecznie z nadzianą ochotką, często zmienianą na świeżą. :)
Prowadzenie mormyszki. Ja podrzucam mormyszkę około 1 czasem około 3 cm. Przy intensywnych braniach robię pauzę po 2 podrzutach, przy słabych rzadziej.  [2012-01-30 14:40]

jacenty75

Mormyszka pewnie byłaby skuteczniejsza ale w przypadku kolegi trinitron również poleciłbym blaszki (te o których wspomniał przedmówca) ponieważ jest to dużo prostrza i wygodniejsza metoda a przy obecnych ujemnych temp. i braku "wprawy" może mieć to znaczenie. [2012-01-30 14:55]

trinitron6305

Łowiskiem są starorzecza narwi  w Tykocinie. Wypróbuje tą blaszkę o której mówicie tylko teraz pytanko jak ją prowadzić w wodzie? Tak jak mormyszkę czy inaczej?
[2012-01-30 15:50]

Draq