Zaloguj się do konta

Pomoc przy kompletowaniu stroju wędkarza

utworzono: 2014/04/25 10:09
magda87

Witam wszystkich,
Jestem studentką szkoły filmowej i poszukuję pomocy w ubraniu głównego aktora w etiudzie studenckiej. A mianowicie potrzebuje skompletować kostium wędkarza.
Czy ktoś z Państwa byłby w stanie pożyczyć na jeden dzień zdjęciowy 30.04 elementy stroju wędkarza? Np wodery, kamizelkę, torbę, czapkę itp. Będę bardzo wdzięczna za pomoc, bo niestety budżet szkolny nie pozwala nam na zakup odzieży, więc pozostaje zdać się na dobroć ludzi :) Scena będzie kręcona w barze, przez kilka godzin, także nic nie ulegnie zniszczeniu. Oczywiście podpiszemy umowę i jeżeli cokolwiek by się stało, wszelkie koszta poniesiemy. Jesteśmy też w stanie zapłacić kaucję. Niestety w wypożyczalniach kostiumów nie ma podobnych rzeczy :(
Jeszcze raz z góry bardzo dziękuję za pomoc i mocno wierzę, że pośród Państwa znajdą się też pasjonaci filmowi, którzy zechcą wesprzeć nasz rynek filmowy i młodych twórców! :)
A tutaj link do naszego ostatniego krótkiego filmu:https://www.youtube.com/watch?v=GizUp9KN1DE
Wszelkie informację na temat projektu na prv lub pod adresem mailowym try-honesty@o2.pl lub pod numerem telefonu 602153033.
Pozdrawiam! :) [2014-04-25 10:09]

JKarp

Mogę wypożyczyć spodniobuty firmy PROS które dostałem do testowania od Redakcji wedkuje.pl.Są zupełnie nowe. Jak na razie nie zapowiada się żebym miał gdzieś je wykorzystać więc może w filmie się sprawdzą :-)
JK [2014-04-25 10:29]

magda87

Dziękuję :)

Odzież nie musi być nowa! Może być nawet bardzo bardzo zużyta :) To zawsze nadaje realności! 

[2014-04-25 12:20]

zbynio5o

W takim razie, ja proponuje do tej roli wynająć oryginał. Janek 40 lat łowi, nawet karpia przyniesie :))) Jak scena będzie kręcona w barze przez kilka godzin, to nawet kilku statystów sie znajdzie z naszego forum. [2014-04-25 12:38]

magda87