Polska - Ukraina

/ 114 odpowiedzi / 3 zdjęć
troc


Te "wysokie poziomy" właśnie pokazali....... (2013/03/22 22:37)

użytkownik145121


Brawo - chłopaki dotrzymali wynik z 1 polowy !A powinno być co najmniej 1:6 (2013/03/22 22:38)

Roxola


Oj tam, pewnie jeszcze przelew z ministerstwa nie doszedł...jak tylko dostaną obiecaną kaskę, to lepiej zagrają   ;)
!!! Nic się nie stało !!! – !!! Polacy nic się nie stało !!! (2013/03/22 22:38)

warmiak


 Pięknie Ukraina grała i robiła z nami co chciała. Polacy mogli wykorzystać niektóre sytuacje, ale cóż.  (2013/03/22 22:39)

troc


Mecz skwituję w jeden sposób- Bardzo zasłużony wynik...... (2013/03/22 22:40)

pawelek250683


i kolejny piekny mecz...... a przeciez nie tak mialo byc;-) (2013/03/22 22:40)

tryfta


Koniec,teraz czas na komentarze ekspertów:)))Gmoch przedstawi taktykę:))) (2013/03/22 22:43)

użytkownik145121


Zgłaszam naruszenie ! Niech ten wątek zostanie natychmiast usunięty ! (2013/03/22 22:45)

użytkownik39933


Żeby  Planica się nie nałożyła na dzisiejszy mecz  to by zagrał Piotr Żyła i byśmy wygrali :))))))))))))) (2013/03/22 22:46)

zbynio5o


Zgłaszam naruszenie ! Niech ten wątek zostanie natychmiast usunięty !

Sam sie usuń :))))))

(2013/03/22 22:52)

Grzesiek75


Co tu wymagac przecież to beztalencia. (2013/03/22 22:54)

89krzysztof


Piwo jakoś nie smakowało ... na takie mecze to trzeba przynajmniej 0.5L żeby zdzierżyć tych polskich kopaczy ... (2013/03/22 23:00)

tryfta


Wspaniały pokaz świetnej reprezentacji-proszę nie narzekać:) Następne porażki będą w jeszcze lepszym stylu i będzie lepsza asysta przy bramkach przeciwnika. Możliwe chwilowe zrywy narodowej kadry (historia polskich zrywów jest bogata). A wszystko przez dach-tak ciężko gdy brak tlenu:)) (2013/03/22 23:01)

Zander51


Bo Ukraińcy nas oszukali ! Mieli pudłować jak zawsze ! A Komorowski był zadowolony... (2013/03/22 23:01)

grisza-78


Jeden z lepszych meczów. Znakomita skuteczność, solny pressing, dobra obrona i świetny bramkarz. Brawo Ukraina. A Polacy............. statyści w transmisjach telewizyjnych zawsze są potrzebni. (2013/03/22 23:08)

użytkownik145121


Zgłaszam naruszenie ! Niech ten wątek zostanie natychmiast usunięty !

Sam sie usuń :))))))


Zgłaszam kandydaturę na nowego szkoleniowca ! - błyskotliwy zbynio5o 


(2013/03/22 23:08)

zbynio5o


Poczułeś żarta Ernest czy nie ?  Jaja se robie, haha (2013/03/22 23:13)

użytkownik145121


Poczułeś żarta Ernest czy nie ?  Jaja se robie, haha

Widocznie nie - dla mnie żartem jest obecna konferencja Fornalika po meczu / na żywo -Orange Sport /  (2013/03/22 23:19)

tryfta


Rychtyh trza mieć zdrowie by słuchać fornala, pewnie chłopów vatem (batem) obłoży:)Jutro kabaret w tv pt.Mariolka prawdę ci powie:)) (2013/03/22 23:33)

lukasz0912


Fornalik do piłkarzy:
- "Przegrajmy mecze grupowe, to zaskoczymy wszystkich w finale"

(2013/03/22 23:35)

mirkus


Wszystko to co tu czytam to nie trafione teorie .Przegraliśmy bo graliśmy pod zamkniętym dachem !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (2013/03/22 23:40)

tryfta


Czarny koń MŚ Polska zaskoczyła i mistrzostwo zdobyła:)) ko-ko-ko mistrzowie spoko, boruta na bani, kadra na fali,nikogo się nie bali i medal złoty wygrali. (2013/03/22 23:50)

ARTMAR1


NIC SIE NIE STAŁO HEEHE MASAKRA FORNALIK NIE JEST NICZEMU WINNY, PATAŁACHY Z BORUSI ZA MAŁO DOSTALI WYP.... NA ZBITY PYSK (2013/03/23 00:03)

użytkownik32263


Przepraszam byłem niepoprawym optymistą :-/ Pisałem że remis będzie dobrym wynikiem ale nie spodziewałem się się takiej porażki:( Ale może i dobrze, budżet zaoszczędzi na wyjeździe tych pseudokopaczy do Brazylii. Czyli My wszyscy, podatnicy... (2013/03/23 00:06)

Wachta


Bo Ukraińcy nas oszukali ! Mieli pudłować jak zawsze ! A Komorowski był zadowolony...



Był zadowolony bo taki wynik obstawił u buka :) (2013/03/23 00:15)