Polska - Ukraina

/ 114 odpowiedzi / 3 zdjęć
zbynio5o


Jak to lubię 13 minuta 0:2

Wypadek przy pracy :))))))) Ale szlag mnie zaraz trafi hehehe  1:2, odetchnijmy troche :)

(2013/03/22 21:09)

wujek1306


Jak to lubię 13 minuta 0:2

Wypadek przy pracy :))))))) Ale szlag mnie zaraz trafi hehehe 1:2, odetchnijmy troche :)





Damy radę :) tylko sędzia jest jakiś jeb**ęty ;) (2013/03/22 21:30)

cinek123


jak zawsze dali dupy. co za wiocha... (2013/03/22 21:30)

said452


polacy dobze grali w 70-latach a teraz szkoda oglądać (2013/03/22 21:35)

zbynio5o


Sorry Panowie za ten wątek.  Można usunąć :)) Bez względu na to jaki będzie wynik, moich nerwów nic już  nie wróci.  Masakra !!! (2013/03/22 21:36)

robban


Ale jaja, jak zawsze ta obrona nic nie warta. Wiecznie ten sam problem. Nigdy juz nie bedziemy mieli druzyny na maire tej za czasow Gorskiego.   Jednym slowem, KATASTROFA.    (2013/03/22 21:42)

użytkownik96474


Dobrze że Piszczek źle trafił w piłkę ,bo też by spudłował. Po przerwie cyknom nam jeszcze jedną i adie. (2013/03/22 21:45)

pawelek250683


nawet browarek nie smakuje jak sie takie cos oglada.......... (2013/03/22 21:45)

grisza-78


1-3.... Zobaczymy co pokaże druga połowa meczu. Jest jeszcze jakaś mała nadzieja, chociaż tak szczerze mówiąc, to wątpię nawet w remis. (2013/03/22 21:46)

troc


Panowie, 2:5, co Wy na to? (2013/03/22 21:47)

troc


(2013/03/22 21:51)

tryfta


Ten dach ich stresuje:))) (2013/03/22 21:54)

wujek1306


Panowie, 2:5, co Wy na to?


Zapewne tak będzie... idę zaraz w chu* nie będę tego oglądał. (2013/03/22 21:57)

troc


Panowie, 2:5, co Wy na to?


Zapewne tak będzie... idę zaraz w chu* nie będę tego oglądał.








Ale piwko dobre....... (2013/03/22 22:06)

użytkownik145121


I tak najlepsze są komentarze tego komentatora - mieliśmy sporo szans , mamy więcej rzutów rożnych i wolnych , mam nadzieję , ze sędzia doliczy ten stracony czas .
P.S. Jakby Kozacy wykorzystali swoje 2 100% okazje byłoby już 1:5 , a tak jest w cale nieźle !Polacy nic się nie stało .........  (2013/03/22 22:20)

troc


78 minuta- boruc jest BOSKI....... (2013/03/22 22:23)

troc


Boruc oczywiście. (2013/03/22 22:24)

cinek123


Jasne. Nic sie nie stalo. nie zagramy w mistrzostwach. i nic sie nie staooooo (2013/03/22 22:26)

tryfta


Wspaniała kadra znowu upadła:)) Wielki mecz zagrała,mocno się opierała! Polacy atakują ukraińcy świętują:)) Murawa świeża położona kadra narodowa roz....dolona! (2013/03/22 22:29)

Arca92


Szpakowski to już powinien powiedzieć żegnam, jego denne komentarze jeszcze bardziej psuja nastrój po tym jakże ważnym meczu mieliśmy tyle szans, tyle rzutów rożnych, sędzia jest be. Niestety tu chodzi o kasę po co się męczyć w jednym meczu posłuchają w mediach troszkę prawdy i rozjadą się do klubów, znów bd strzelać gole, grać mecze na wysokim poziomie.  (2013/03/22 22:34)