Połów szczupaka, sandacza, okonia

/ 19 odpowiedzi / 2 zdjęć
Jestem początkującym wędkarzem. Swoją przygodę z wędkowaniem zacząłem w UK jakieś 4 miesiące temu na prywatnym karpiowym łowisku. Gdy złapałem pierwszego karpia zakochałem się w tym sporcie. Teraz łowie na kanale Birmingham z którego wyciągam wiele okoniów (malutkich), 5 szczupaków (największy 71cm) i widziałem sandacze ale nie udało mi się żadnego złapać. Czy moglibyście podać mi jakieś nietypowe metody łowienia tych trzech ryb??? Spinning się nie sprawdził na szczupaka. Raz tylko złapałem tą metodą dużego okonia (mojego rekordowego) a na żywca biorą tylko podczas żerownia. Z góry dziękuje:)

Podgląd zdjęć na forum dostępny jest tylko dla zalogowanych użytkowników.

u?ytkownik57785

Spinning z przeróżnymi sztucznymi przynętami, także na żywca i sandacz na trupka.... Wędkarstwa nie nauczysz się na jednej wodzie i dziesięciu rybach. Próby, doświadczenia, obserwacje innych wędkarzy, i jeszcze raz próby.  (2010/11/04 09:34)

Jędrula

Dokładnie potwierdzam słowa Mastiffa i dodam jeszcze kolego , że ja użyłbym na kanale gruntówki z żywcem , przypon wolframowy czy stalówkę i zestaw do wody w miejsca głębsze od innych-przykosa czy dołek . Co do spiningu to używaj dużych przynęt na szczupaka zresztą na sandacza też , tam macie TAAAkie ryby , że mózg się lasuje ale trzeba się do nich dobrać a do tego potrzeba Ci trochę doświadczenia albo dobrej rady łowiących tam wędkarzy. Cudownego sposobu nie ma , trzeba sobie na rybę zapracować nawet u Was . Chociaż pewnie dość szybko dałbym popalić Twoim rybkom :-)

(2010/11/04 09:56)

Jędrula