Zaloguj się do konta

Początkowe przynęty spinningowe

utworzono: 2013/05/05 18:46
apocomispacja

Witam kolegów po kiju.
W tym roku postanowiłem rozpocząć przygodę ze spinningiem i nie będę ukrywał, że jestem w tym temacie początkującym. Całą majówkę łącznie z dniem dzisiejszym spędziłem nad wodą. Trochę nad jeziorami w rodzinnym sytonach a trochę nad Odrą w Szczecinie. Spinningowałem do bólu :) I co? i nico... nic zero null kurde... Wiem o co chodzi wiem że się przynety podbija wiem jak prowadzić gumy woblery czy blachy ale co z tego. Czy to możliwe że przez 5 dni nie puknęło dosłownie nic? Nawet puknięcia... Moze używam złych błystek blach czy gum. No ale w końcu kupowałem je w sklepach wędkarskich. Inni łowią na to samo :) Wiem że każdy ma swoje miejscówki i jestem cierpliwy i się nie poddam. Wiem że w końcu coś złapie.  Tak czy inaczej proszę was o pomoc. Na zdjęciu są moje blachy/woblery/gumy
Proszę o podpowiedź czego używać na jeziorach a czego na rzekach.. Konkretnie na Odrze. Aha. Sprzęt którym łowię to Konger Carbonmaxx telespin 2.70 kręcioł Daiwa Sweepfire 4000 plecionka mistral 0,19 zielona i przypony stalowe 30cm.
POMOCY :) [2013-05-05 18:46]

z@mela

tak na szybko bo zaraz trening

Łowiąc w rzece uzywaj cięższych główek bo na zdjęciu widze  bardzo lekkie  chyba ze łowisz przy brzegu  nastawiajac sie na  "którkie" i raczej bym sie skupił   na  przynętach miekkich jesli chodzi o rzeke   a na jeziorze   wobler   prowadzony wzdluż trzcin  albo wahadlówka wyrzucona  daleko   tez powinna dac rade  ogólnie  kluczem do sukcesu jest poznanie wody miejscowek i trafienie w okres żerowania.

Tegoroczna majówka podobnie jak zeszłoroczna    byla bardzo kiepska pod względem szczupaka , okonia bo sandacz  nas narazie  nie powinien  interesowac.
[2013-05-05 19:05]

mati1023