Zaloguj się do konta

Pochwalcie się swoimi zabawkami na lód

utworzono: 2013/11/20 17:31
aal82

tonyrebeliant1 to przynajmniej nie musisz zimówek zakładać :) nic trzeba jeszcze troszkę będzie poczekać na lód.
[2013-11-28 19:38]

pleban9

Witam ,pochwale się co przygotowałem z bratam na sezon podlodowy 2013/14 który spóżnia się w tym roku.Okonie łowimy tylko na żuki podlodowe ,uzbrojone w wyczynowe haczyki gamakatsu.Siedem lat wykonywania żuczków pozwoliło nam uzyskać takie efekty.   [2013-12-19 20:23]

misiu86

Wyglądają ekstra..ja kilka kupiłem bo zdolności nie mam, może podpowiesz w jaki sposób je prowadzić, jaki kijek do takiego łowienia? jestem zielony więc byłbym wdzięczny za podpowiedż... [2013-12-20 00:31]

Zuczki Podlodowe

Witam
 Co do prowadzenia przynęt "bezochotkowych" (bo do takich należą również żuczki podlodowe) wszystko dokładnie jest omówione w najnowszym numerze Wędkarstwo Moje Hobby.
 Znajdziecie tam artykuł Michała Krzyżanowskiego w którym opisuje wykonane przeze mnie przynęty : żuczki podlodowe, czorciki, minibłystki z łańcuszkiem i wabiki z luźnymi hakami.
 Żuczki robię od kilku lat i to w wielu wersjach (wielkość, kształt, materiał) testowane są nie tylko przez Michała Krzyżanowskiego z którym wspólnie łowię... Posiadam też sporo nowatorskich konstrukcji, których tajemnicy strzegę przed szerszym gronem wędkarzy - z oczywistych powodów.
 Niepodważalnym faktem jest, że wykonane przeze mnie żuki są łowne przez cały sezon zimowy (również w tzw. głuchozimiu) kiedy ryby reagują na naprawdę małe przynęty. Dla porównania zamieszczam fotkę swoich żuków na tle "konkurencyjnych" - łownych raczej na początku lodu...

PS: Na moim profilu kilka przykładowych fotek żuczków i nie tylko. W najnowszym numerze WMH jest również mój artykuł o błystkach z łańcuszkiem - zachęcam do lektury i pozdrawiam
[2013-12-20 12:32]

aal82