Zaloguj się do konta

Płock- Gostynin -Kowal - Kutno

utworzono: 2014/02/25 14:24
mflorczak

Witam,
Zwracam się do Was wędkarze z prośbą o podpowiedzenie gdzie w okolicy można fajnie połapać białą rybe... Pochodzę z Gostynina i chciałbym poruszać się na wyprawy wedkarskie w obrębie do 25 km od Gostynina... obojętnie w którą strone... nie mam łodki więc muszą być to miejsca z pomostami lub brzegiem... Wisły nie piszcie bo nie mogę patrzeć na rzeke... i nie mam doświadczenia żadnego na rzekach.... nie muszę łapać ryb po kilka kilo, wystarczą mi takie do 1kg a od czasu do czasu coś fajniejszego... zależy mi na relaksie nad wodą i miłym odpoczynku od dnia xodziennego... do tej pory jeździłem na j. Przytomne, i nie ukrywam że od tamtej pory pokachałem leszcze... więc fajnie byłoby je dalej łowić... 
Proszę podeślijcie mi jakieś fajne łowiska z krotkim opisem, co można złowić, na co biorą, z której strony lepiej, głebokosci oraz jak wyglada dno i stanowiska...
Spokojnie nie wylapie wszystkich ryb:) bo jade 1 w miesiacu i wypuszczam wszystkie:)
Pozdrawiam
[2014-02-25 14:24]

Skoro jesteś z Gostynina to masz pod nosem łowisko" kocioł". Co prawda przy samym cmentarzu ale skoro wypuszczasz wszystkie ryby to ci nie powinno to przeszkadzać. [2014-02-25 15:35]

cierpliwy1

Najlepiej zapytaj o to byłego prezesa okręgu p.Lubowieckiego ,który obecnie jest w ZG :) [2014-02-25 18:13]

pakul1206

Kocioł,zalew Piechota,staw Gaśno,j.Białe,j.Lucien,j.Drzesno,j.Przytomne,j.Górskie,j.Ciechomickie,j.Zdworskie,j.Soczewka i jeszcze sporo mniejszych. [2014-02-25 21:56]

mflorczak

Panowie, a może tak wiecej szczegółów o tych wodach... bo zbyt rzadko jestem nad wodą by ją poznawać... bardzo proszę o te szczegóły ktore wymieniłem wcześniej... [2014-02-26 12:22]

mflorczak

Panowie, a może tak wiecej szczegółów o tych wodach... bo zbyt rzadko jestem nad wodą by ją poznawać... bardzo proszę o te szczegóły ktore wymieniłem wcześniej... [2014-02-26 12:23]

rutra