Zaloguj się do konta

Płoć dla początkujących

utworzono: 2013/07/09 14:56
szczupiec002

czy ktoś wie jaką przynętę stosować na płoć.
W niedzielę złowiłem 7 płotek średniej wielkości i następnego dnia też na świerszcza i złowiłem7 płotek i szczęściem okonia czy ma ktoś dobrą rade na jaką przynętę je łowić.A na szczupaka można wziąć kołowrotek za 80 zl bo mi się wydaje się dobry jestem początkujący tak jak by bo kupiłem niedawno lepsze wędki i coś zaczynam łowić a kiedyś to nic więc bym prosił o dobre rady o spinningu i spławiku.pozdrawiam [2013-07-09 14:56]

wirefree

Na płotki biały robaczek i mały haczyk A na płocie kukurydza i duży hak. Nie ma kołowrotków na szczupaka, sa takie ktore sie rozpadaja po kilkunastu szybkich obrotach lub duzym obciazeniu lub takie ktore sie rozpadaja po kilkudziesieciu obrotach i wiekszym obciazeniu. ogolnie to te 2 pierwsze przypadki dotycza kolowrotkow do 120zł.  Powyżej tej ceny  wytrzymuja juz około roku sredniego spiningowania z tym ze w 90% pada sprezyna kabłaka. Te powyzej 200-300zl to juz solidne maszyny do łowienia z tym ze i tutaj trafiaja sie rozpadajace sie kfiatki. powyzej 300zl to juz sprzecicho dla koneserow.

[2013-07-09 15:28]

zbynio5o

Kol. szczupiec, idż na ryby z tym co masz. Nie musisz od razu wydawać pół wypłaty na kołowrotki.  Przypilnuj tylko abyś miał dobrą żyłke, ostre haki i wyregulowany zestaw (hamulec)

Połamania :)

[2013-07-09 15:37]

Sitownik

Ostatnio też łowiłem dosyć duże płocie, i troche płotek. Nigdy tyle nie nałowiłem a moim sekretem była zanęta.. Dokładniej dwie zanęty. Płoć - ochotka i płoć migał. Pięknie pachniało, dodałem pinki, kuku, pęczaku i płatków owsianych. Po 10 min weszła mi płoć. W nocy huczało od dzwoneczków. Na haczyk 10 zakładałem kuku i dwa białe. Jeżeli po pół godziny nie miałem brania to oznaczało, że gdzieś zaczepiłem czy coś. Donęcałem, a rano rozrobiłem jeszcze raz zanęte bo tamta już była wywietrzona. Naprawdę polecam!! [2013-07-09 15:38]

czaro93