Zaloguj się do konta

Pilkery na Władysławowo

utworzono: 2010/06/21 13:17
rybspinn

Jakie pilkery (rodzaj, waga, kolor) polecili byście na Bałtyk w okolicach Władysławowa ??
I może ktoś zna jakiś dobry kuter i mniej więcej ile taka przyjemność kosztuje ??
Za każde info będe wdzięczny bo w tym temacie jestem całkowicie zielony.

[2010-06-21 13:17]

Brook

Ja zawsze wypływam na pokładzie Oriona-R. Jednostka bardzo szybka i jeszcze mi sie nie zdarzyło zeby wrócić z pustymi rękami (na ogół min. 10kg tuszy z dorsza przywożę do domu). A pilkery.... Ciągle testuję... wszystko zależy od ławicy... Jednak najczęściej używam Pilkera Mistrall 200g niebiesko- czerwonego holograficznego :)
[2010-06-22 19:49]

Brook

cena za wyprawe na pokladzie Oriona-R to 180zł
[2010-06-22 19:50]

ppawi78

Ja ostatnio skorzystałem z usług kutra Neptun, którego armatorem jest Marian Wiśniewski. Jednostka nie należy do zawrotnie szybkich, ale załoga wie gdzie trzeba szukać ryby. Możesz kolego płynąć i trzy godziny w jedną stronę, ale warto czasem zwiedzić większy kawałek Bałtyku, niż zrywać ronsie w miejscach gdzie po prostu nie ma ryby. Wyprawa  na jednostkach Wiśniewskiego to koszt 150 zł.