Zaloguj się do konta

Pilica koło Białobrzegów czy warto...

utworzono: 2009/04/13 09:46
robertaks

Witam Wszystkich forumowiczów. Jestem początkującym wędkarzem. Niedawno kupiliśmy z żoną działkę niedaleko Białobrzegów. Proszę podpowiedzcie mi czy są jakieś ciekawe, warte zachodu miejsca w Pilicy gdzie można byłoby zarzucić wędkę. Najbardziej lubię technikę spinningu. Słyszałem że Pilica była kiedyś bardzo rybną rzeką ale że ponoć to już przeszłość. Napiszcie czy to prawda, czy może są jeszcze jakieś miejsca gdzie warto się zatrzymać. [2009-04-13 09:46]

sacha

Na Twoje nieszczęście prawdą jest wszystko to co piszesz. Pewnie że coś złowisz, ale musisz się nałazić i jakiś klenik czy jaź się trafi,może jakieś okonki.Kolega w ub. roku na spławik próbował po tygodniu nęcenia i złowił leszcza niecałe pół kg , przyznasz że wynik marny. [2009-04-13 10:34]

robertaks

Dziękuję za odpowiedź Sacha. W głowie się nie mieści że taka ładna rzeka dużo ciekawych miejsc jak chociażby koło Brzeźców , starorzecze w Brzeźcach, miejsca niedaleko Ośrodka Policyjnego Olszynka i jeszcze wcześniej niedaleko obwodnicy. Może jak nie drapieżnik to białoryb ?... Jestem bliski załamania bo podczas zakupu działki tak się cieszyłem że i las blisko (grzyby), i woda niedaleko... . Trudno lepsza najgorsza prawda niż najładniejsze kłamstwo. Czekam na opinie innych kolegów po kiju. A tak na marginesie przy okazji Świąt Wielkanocy życzę wszystkim ryby życia w tym nadchodzącym właśnie sezonie. [2009-04-13 16:10]

micbar1

To zależy od połowu. Pierwszy raz gdy byłem nad Pilicą to marnie poszło. Przeszedłem 10 km w stronę Warki i z powrotem, i nic. Żadnej ryby, miałem jedno branie, ale zerwałem. Innym razem trafił się piękny karp, i mały szczupak. Wszystko złowiłem metodą spinningową. Natomiast bardzo dużo ryb jest nad mostem przy wjeździe do Warki. Ryby tam się pluskają, ale pomimo rożnych zanęt nie chcą brać. [2009-04-15 19:56]

dany21