Zaloguj się do konta

Piker z kołowrotkiem do 200zł

utworzono: 2013/07/08 14:03
pluszne

Kolego Jędrula w temacie DS nie jestem takim laikiem. Tą metodą łowie od 1998 roku. Tylko jak napisałem w Mikado Black Draft Picer szczytówki są wyjątkowo delikatne i nie bardzo mogę sobie
wyobrazić możliwość wyrzucenia zestawu z koszyczkiem którego łączny ciężar wynosi max 40gr.
sam używam Mikado SQUARE CARBON PICKER 270cm/50gr. Używam koszyczków 12gr+zanęta=ok35gr. Jedyną wadą tego pikera jest jego waga(268gr), picker 300cm waży328gr.Jak dla mnie do DS stanowczo za ciężki.
[2013-12-12 14:03]

Jędrula

Kolego Jędrula w temacie DS nie jestem takim laikiem. Tą metodą łowie od 1998 roku. Tylko jak napisałem w Mikado Black Draft Picer szczytówki są wyjątkowo delikatne i nie bardzo mogę sobie
wyobrazić możliwość wyrzucenia zestawu z koszyczkiem którego łączny ciężar wynosi max 40gr.
sam używam Mikado SQUARE CARBON PICKER 270cm/50gr. Używam koszyczków 12gr+zanęta=ok35gr. Jedyną wadą tego pikera jest jego waga(268gr), picker 300cm waży328gr.Jak dla mnie do DS stanowczo za ciężki.

Rozumiem , więc Kolego nie masz co się martwic , ten kij i szczytówki wybaczają większe obciążenie niż sugerowana przez producenta . Miałem kilka razy sposobność wypróbowania tej wędki gdyż jeden z moich kolegów posiada takowy sprzęt , kolega ten ma często tendencje do przeciążania pickera i bardzo często łowi ciężkim 30-40 gramowym koszem . Na koniec powiem , że przemacałem w ostatnim czasie sporo pickerów o podobnych parametrach i ten kij przeskakiwały tylko Daiwy , Kormorany i Dragony . Jedyny minus jest taki , że ponoć jest problem z serwisem Mikado ale nie wiem czy to prawda ?

[2013-12-12 14:36]

ryukon1975

Jeśli chodzi o serwis Mikado to jest totalne dno. Wiem bo oddawałem do naprawy kołowrotek Mikado. Tak mi go naprawili że po tygodniu wystąpiła ta sama awaria. [2013-12-12 14:47]

przemo1980