Kolego Jędrula w temacie DS nie jestem takim laikiem. Tą metodą łowie od 1998 roku. Tylko jak napisałem w Mikado Black Draft Picer szczytówki są wyjątkowo delikatne i nie bardzo mogę sobie
wyobrazić możliwość wyrzucenia zestawu z koszyczkiem którego łączny ciężar wynosi max 40gr.
sam używam Mikado SQUARE CARBON PICKER 270cm/50gr. Używam koszyczków 12gr+zanęta=ok35gr. Jedyną wadą tego pikera jest jego waga(268gr), picker 300cm waży328gr.Jak dla mnie do DS stanowczo za ciężki.
Rozumiem , więc Kolego nie masz co się martwic , ten kij i szczytówki wybaczają większe obciążenie niż sugerowana przez producenta . Miałem kilka razy sposobność wypróbowania tej wędki gdyż jeden z moich kolegów posiada takowy sprzęt , kolega ten ma często tendencje do przeciążania pickera i bardzo często łowi ciężkim 30-40 gramowym koszem . Na koniec powiem , że przemacałem w ostatnim czasie sporo pickerów o podobnych parametrach i ten kij przeskakiwały tylko Daiwy , Kormorany i Dragony . Jedyny minus jest taki , że ponoć jest problem z serwisem Mikado ale nie wiem czy to prawda ?
Najciężej Mikado Black Draft łowiłem chyba z koszyczkami 20g + zanęta tyle że na małych odległościach(mała rzeczka) . Przeważnie są to koszyki 15g. + zanęta i nie miałem problemów z wyrzucaniem zestawu. (2013/12/12 15:35)Kolego Jędrula w temacie DS nie jestem takim laikiem. Tą metodą łowie od 1998 roku. Tylko jak napisałem w Mikado Black Draft Picer szczytówki są wyjątkowo delikatne i nie bardzo mogę sobie
wyobrazić możliwość wyrzucenia zestawu z koszyczkiem którego łączny ciężar wynosi max 40gr.