Zaloguj się do konta

Pierwszy spinning.

utworzono: 2014/02/16 20:59
stasiu98

Witam,

Zacznę od tego, że jestem laikiem w metodzie spinningowej. Do tej pory tylko feeder i match'ówka ; ) Chciałbym sprawdzić się w spinningu. Do tej pory dużo czytałem, lecz nie otrzymałem konkretnej odpowiedzi. Wiem, że jest wiele podobnych tematów i ja jestem kolejną osobą, która taki zakłada, ale chciałbym dostać konkretną odpowiedź.

Będę łowił na wodach stojących (zadbane łowiska wędkarskie, m.in. j.Tatarak k. Legnicy, j.Kunickie, j.Jaśkowickie oraz Koskowickie). Od czasu do czasu na rzece.

Jako, że będzie to moja pierwsza spinning'ówka, chciałbym zacząć od okoni, kleni itd. Mam takie pytanie, czy wędką, którą będę łowił okonie, mogę złowić sandacza(chodzi o niewielkie sztuki) ?

Z uwagi na mój wiek -16 lat, chciałbym zamknąć się w kwocie 250 zł (wędka + kołowrotek). Z tego co wyczytałem najlepsza będzie z akcją paraboliczną oraz z cw do 25g.

Czekam na wasze sugestie i pozdrawiam !!! : )
[2014-02-16 20:59]

kubaxxx

ja ci mogę polecić wędkę konger tiger cross maxx 270 (3-18g) ultra light , łowie nią przeważnie klenie , pstrągi , okonie , i szczupaki . tą wędkom w ubiegłą  jesień złowiłem szczupaka 83 cm więc z sandaczami nie powinno być problemu. i ta wędka kosztuje niecałe sto zł , zależnie od sklepów
[2014-02-16 21:16]

stasiu98

Dzięki za odpowiedź : )

Mógłbyś jeszcze napisać jaki masz kołowrotek  ? :)
[2014-02-16 21:21]

kubaxxx

kołowrotek mam taki : shimano catana 2500fb .
mi się bardzo podoba i jestem z niego zadowolony 
[2014-02-16 21:25]

stasiu98

Powiem Ci, że bardzo ciekawy zestaw. Jestem coraz bardziej przekonany, aby zakupić identyczny, ale poczekam jeszcze na wypowiedź innych :)
[2014-02-16 21:29]

kubaxxx

niema sprawy
[2014-02-16 21:34]

mis2900

Jeśli chodzi o wędzisko to polecam przyjrzeć się lekkim spinningom

Mikado , jest tam wiele modeli do 150 zł które są jak za tą cenę dobrej jakości