Zarybienie stawu.
utworzono: 2013/01/29 15:13
Posiadam staw o wymiarach mniejwięcej 8 x 20. Jest on dośc głeboki tak srednio 1-2 m głebokości. Staw ten jest porosnięty dość gęsto roslinnościa. Aktualnie nie ma w nim zadnych ryb jedynie zaby sa ;p On jest zrudlany.
Chciałbym zarybić ten staw. Z góry zaznaczam iż kompletnie nie znam się na rybach,wędkarstwie itp.
Czy ktoś by mógł mi powiedzieć jakie ryby powinienem wpuscic ?? Najlepiej by było zeby ryby które wpuszczę zjadały roślinność która porasta staw gdyż tych roślin jest troche za dużo i ponadto nie mam czasu aby je karmic.
Gdzie mogę kupić ryby w Polsce południowej aby zarybić mój staw??
Czy staw powinno się zarybiać w określonych porach roku?? Jesli tak to w jakich??.
Z góry dziękuje za każdą poradę.
Moge wpuscic amura i tolpyga??
[2013-01-29 15:13]1. Amur i tołpyga owszem, ponieważ amur wcina zielsko że ho ho. :)2. Jeśli jest to staw tak jak mówisz dużo roślinności, na pewno są też robaki i różne inne stworzenia więc karmić ryb nie musisz.3. Z tego co mi się wydaję najlepszym momentem jest wiosna. Na pewno nie w zimę ponieważ jest mało tlenu (tak mi się wydaję) i niestety mogą nie przeżyć4. Na pewno możesz wrzucić amur, lin, karp, karaś, płoć no i jakiegoś drapieżnika ale nie za dużo 2-4 sztuk najlepiej szczupak.
[2013-01-29 15:39]
1. Amur i tołpyga owszem, ponieważ amur wcina zielsko że ho ho. :)2. Jeśli jest to staw tak jak mówisz dużo roślinności, na pewno są też robaki i różne inne stworzenia więc karmić ryb nie musisz.3. Z tego co mi się wydaję najlepszym momentem jest wiosna. Na pewno nie w zimę ponieważ jest mało tlenu (tak mi się wydaję) i niestety mogą nie przeżyć4. Na pewno możesz wrzucić amur, lin, karp, karaś, płoć no i jakiegoś drapieżnika ale nie za dużo 2-4 sztuk najlepiej szczupak.
A jak wiesz to mozesz mi powiedziec ile wpuscic [2013-01-29 16:06]