Zaloguj się do konta

Pierwsze kroki z muchówką

utworzono: 2014/01/03 13:56
chrisnat

Witam. Bardzo chciałbym zacząć przygodę z lłowieniem na muchę. Proszę o pomoc w doborze sprzętu i ewentualne porady. Jestem zupełnym amatorem jeśli chodzi o tą metodę. Chciałbym kupić sprzęt i zacząć zabawę z góry dziękuje i pozdrawiam.
[2014-01-03 13:56]

brt3

Ja zaczynałem w tym roku. Porzuciłem dla muchy łódkę z Sulejowa po 15-tu latach pływania:)))

Masz info na PW

[2014-01-03 17:26]

Lagaj

Ja też zaczynam zabawę z muchówką w tym roku! :D A zamierzasz sam kręcić muszki? Z tego co zdążyłem się dowiedzieć, na początek najlepszy kij 9' o giętkości 5-6, do tego sznur pływający o rozmiar wyższy (kij 5- sznur 6, kij 6- sznur 7). Jeśli chodzi o sprzęt to narazie się nie wypowiadam, bo nie mam wielkich doświadczeń, ale na pewno coś napiszę jak już będzie sprawdzony w terenie ;) Zresztą będę na bieżąco pisał na swoim blogu o tym co się dzieje ;) Jestem w trakcie przygotowywanie stanowiska do wykonywania sztucznych muszek ;D Myślę, że po weekendzie już coś naskrobię na ten temat i załączę zdjęcia ;) Mam nadzieję, że do zobaczenia na rzeką ;)
[2014-01-03 18:29]

brt3

Zależy co chcesz łowić? Tzn jaką metodą. Do suchej muchy to max #5. Znajomi łowią nawet na #3. Osobiście teraz zanabyłem drugiego kija w #4 bo dotychczas łowiłem na #5.

#5 da rade oblecieć suchą,nimfy i lekkiego streamera.  

Niestety w przypadku sprzętu muchowego wszystko MUSI być dograne na 100%. Nie na każdym kiju taka sama linka będzie działać. Najlepiej gdyby miał Ci ktos pokazać o co kaman. Bo kupowanie w ciemno to najczęściej strata kasy.

[2014-01-03 20:38]

brt3

Kupiłeś TO??????????????????

Początek będziesz miał bardzo szybki i dramatyczny.

230 zł wywalone w błoto.

[2014-01-04 19:13]

RuchPalikota2

odlicz 50 zł to wyjdzie ci dobra sumka :) Po prostu zapędziłem się i dodałem przypon za 55 zł którego nie kupiłem :)A co taki zły ? Czytałem że na początek kupuje się najprostsze zestawy :O [2014-01-04 23:36]