Zaloguj się do konta

Oprawianie ryb nad wodą

utworzono: 2013/08/22 21:19
Diakon30

Witam, z góry proszę o wyrozumiałość, ponieważ jestem początkującym wędkarzem. Chciałbym sie dowiedzieć czy wolno zabić i oskrobać złowione ryby na miejscu gdzie sie łowiło wcześniej juz po zakończeniu łowienia tzn przy całkowicie zwiniętym sprzęcie. Jeśli nie wolno tego robić bardzo proszę o wskazanie odpowiedniego punktu regulaminu PZW lub innego który mówi o tym. Dzieki:]
[2013-08-22 21:19]

jezier

Nie wiem czy wolno czy nie wolno, czy jest punkt w regulaminie czy nie ale jak widzę śmierdzące rybie flaki, głowy i łuski walające się po brzegu to mnie ch.. strzela. Jeśli masz możliwość to sugeruję zabierać rybki do domu i tam je obierać.
Pozdrawiam
[2013-08-22 21:19]

umicha

dokładni
[2013-08-22 21:26]

Majster 81

Mam pytanie do Kolegi zadającego pytanie . Czy chciałbyś siedzieć ponownie na stanowisku na którym dokonałeś opisanej czynności np. przy temperaturze 25-30* .Moim zdaniem nie dałbyś rady muchy i inne dziadostwo nie dało by Ci spokoju , nie mówiąc o smrodzie , a też niezbyt milo takie stanowisko wygląda czyż nie? Lepiej zabrać do domu.
[2013-08-22 21:26]

Majster 81

Oczywiście nie dokonałeś DOKONAŁBYŚ.
[2013-08-22 21:28]

tomeqbrzez

Przecież chodzi o samą czynność...

Rybie wnętrzności można przecież zakopać 15-20 m dalej, wystarczy mała saperka i 10 min pracy i wszystko jest OK.
[2013-08-22 21:35]

Diakon30