Opel ASTRA 3 i Wasze opinie o nim

/ 14 odpowiedzi
co sądzicie o astrze 3 kombi 1.7 cdti przymierzam się do kupna jakieś info mile widziane z góry dziękujęOpel Astra, 2005, Kombi, czarny
konik777


jeździ ktoś (2011/11/24 21:02)

Jędrula


 

Mam takie autko tyle , że 1.9 CDTI 101 km . Słowa złego nie mogę powiedzieć , jedyny minus to DPF jednak nie jest montowany we wszystkich modelach . Mówią , że silnik 1.7 nie jest najlepszy ale to twoja sprawa , pewnie pali litr ropy mniej od mojego ?


(2011/11/24 21:04)

konik777


dzięki a tak na marginesie ile twój spala (2011/11/24 21:09)

Jędrula


 




7 – 7,5 na mieście , żona ma do pracy tam i z powrotem 12 km , jeździ codziennie więc auto nawet nie zdąży się nagrzać a już jest gaszone . Jeżeli nie jeździsz dużo to odradzam diesla , teraz żałuję , że nie wziąłem sobie benzyny 1.6 Twinsport albo 1.8 . Litr czy dwa więcej by paliły ale o wiele mniej kłopotów i kosztów utrzymania . Mało tego jak kupisz z astrę z DPF – em i mało jeździsz to szybko się zatka i przysporzy Ci nie lada kłopotów .

(2011/11/24 21:16)

Jędrula



Dodam jeszcze , że nawet czasem i osiem literków wciągnie za to na trasie na 6 – tym biegu schodzę na 4,6 -4,9 pod warunkiem , że nie przekroczę 120 – 130 km /h .

(2011/11/24 21:23)

Sniper64


Witam wszystkich:)

Jak już jest temat o samochodzie to czy mógł bym za pytać o ten samochodzik ! jak się spisuje,jakie ma spalanie,czy się psuje? poj. 1200 benzyna Reno Klio''1992r. (2011/11/24 21:25)

Podgląd zdjęć na forum dostępny jest tylko dla zalogowanych użytkowników.

89krzysztof


jak już mowa o samochodach to mam na sprzedaż felgi stalowe 4x108 13" z oponami letnimi. Kompelecik za 100zł. :)  (2011/11/24 23:19)

kazik-kz2


Witam

Autko godne polecenia, ale tak jak Jędrula mówi - szukaj bez DPF.

Trudno taką znaleźć, ale można. Jeśli chcesz kupić sprowadzaną to będzie problem, bo sprowadzane z zachodu wszystkie mają DPF.

Krajowe taki DPF miały chyba od 2008 roku. Te z 2007 i starsze można znaleźć bez DPF.

Ja kupiłem na początku 2008 roku VC (rok produkcji koniec 2007) właśnie bez DPF.

Jedyny minus braku DPF, to że czasami puści małą chmurę dymu - jak dobrze przyciśniesz:)

Poza tym same plusy, nic się nie zapycha, mniej pali.

Mam silnik 1.9, 150 KM i w trasie spalanie potrafi zejść poniżej 5 litrów - oczywiście bez szaleństw, spokojna jazda w granicach 110-120 km/h.

Miesięcznie robię około 2000 km, z czego około połowa to po Warszawie.

Przy normalnej jeździe spala średnio 6,5-7 litrów na setkę.

Jeśli delikatnie operuję gazem i nie katuję na niskich biegach, to potrafi zejść 5,8-6 litrów.

Jędrula jeśli mogę coś doradzić, to powinieneś sprawdzić zawór EGR. Mocno zasyfiony zawór potrafi podnieść spalanie o około 1 litr. Rok temu tak miałem, tylko że u mnie tak był zapchany, że błąd wywaliło i tryb awaryjny. Po wyczyszczeniu całkiem inne auto. Niestety jakość naszej ON nie jest rewelacyjna i ten zaworek szybko się zapycha – ja swój czyszczę raz na rok (tak mi zalecili spece od VC).

Robota prosta i sam go wyczyścisz, w necie znajdziesz szczegółowe instrukcje jak czyścić ten zawór.

 

(2011/11/25 07:09)

Jędrula


Witam

Autko godne polecenia, ale tak jak Jędrula mówi - szukaj bez DPF.

Trudno taką znaleźć, ale można. Jeśli chcesz kupić sprowadzaną to będzie problem, bo sprowadzane z zachodu wszystkie mają DPF.

Krajowe taki DPF miały chyba od 2008 roku. Te z 2007 i starsze można znaleźć bez DPF.

Ja kupiłem na początku 2008 roku VC (rok produkcji koniec 2007) właśnie bez DPF.

Jedyny minus braku DPF, to że czasami puści małą chmurę dymu - jak dobrze przyciśniesz:)

Poza tym same plusy, nic się nie zapycha, mniej pali.

Mam silnik 1.9, 150 KM i w trasie spalanie potrafi zejść poniżej 5 litrów - oczywiście bez szaleństw, spokojna jazda w granicach 110-120 km/h.

Miesięcznie robię około 2000 km, z czego około połowa to po Warszawie.

Przy normalnej jeździe spala średnio 6,5-7 litrów na setkę.

Jeśli delikatnie operuję gazem i nie katuję na niskich biegach, to potrafi zejść 5,8-6 litrów.

Jędrula jeśli mogę coś doradzić, to powinieneś sprawdzić zawór EGR. Mocno zasyfiony zawór potrafi podnieść spalanie o około 1 litr. Rok temu tak miałem, tylko że u mnie tak był zapchany, że błąd wywaliło i tryb awaryjny. Po wyczyszczeniu całkiem inne auto. Niestety jakość naszej ON nie jest rewelacyjna i ten zaworek szybko się zapycha – ja swój czyszczę raz na rok (tak mi zalecili spece od VC).

Robota prosta i sam go wyczyścisz, w necie znajdziesz szczegółowe instrukcje jak czyścić ten zawór.

 

 

 

 

 

 

 

Dzięki , słusznie prawisz . Już jedna osoba mi to radziła z tym , ze auto chodzi jak rakieta tym bardziej jak przechodzę w tryb sportowy . Nie muli , jest żwawe ale mimo wszystko mój mechanik przy następnym przeglądzie tam zajrzy .


(2011/11/25 09:10)

bluehornet


Jondruś - coś o DPF-ie i możliwości jego usunięcia !!!

http://emulatory.com.pl/?gclid=CJfHjLKV0qwCFcKCDgodkhMrqw (2011/11/25 17:08)

szymon198226


a nie pomyliły wam się strony  (2011/11/25 21:05)

konik777


dziękuję chłopaki za posty chyba ją łykne (2011/11/26 20:17)