Ocena zestawów spinningowych

/ 5 odpowiedzi

Siema jestem początkującym wędkarzem zawsze łowiłem na spławik , ale czas spróbować czegoś nowego więc postawiłem na spinning i poszukuje odpowiedniego sprzętu i kolega powiedział że odsprzeda mi swój zestaw i chciałbym zapytać czy mi się to opłaca kołowrotek shimano stradic 1000 i Abu Garcia Cardinal oraz wędziska jaxon orion 5-17g 2,70 i ron thompson steelhead 5-20g 3,00 + torba konger 1,60 głównie zamierzam łowić okonia i szczupaka.Moje pytania czy ten zestaw się sprawdzi i ile może być wart sprzęt w dobrym stanie używany 2- 3 sezony proszę o odp

Draq

Jaki jest dokładny model Stradica? Bo wiesz... FJ kosztuje z 800zł, jest GTM, jest FB, jest Aero, jest CI4+... nie da się oszacować przybliżonej wartości zestawu bo jest dużo modeli tego kołowrotka, a różnice w cenie dość spore. (2015/03/21 23:51)

majsial

kumpel chce za all 300 zł zapomniałem napisac a stradic to nie mam pojęcia jaki (2015/03/21 23:59)

majsial

wiem na pewno że made in japan było napisane (2015/03/22 00:12)

Artur z Ketrzyna

Siema jestem początkującym wędkarzem zawsze łowiłem na spławik , ale czas spróbować czegoś nowego więc postawiłem na spinning i poszukuje odpowiedniego sprzętu i kolega powiedział że odsprzeda mi swój zestaw i chciałbym zapytać czy mi się to opłaca kołowrotek shimano stradic 1000 i Abu Garcia Cardinal oraz wędziska jaxon orion 5-17g 2,70 i ron thompson steelhead 5-20g 3,00 + torba konger 1,60 głównie zamierzam łowić okonia i szczupaka.Moje pytania czy ten zestaw się sprawdzi i ile może być wart sprzęt w dobrym stanie używany 2- 3 sezony proszę o odp

Wędziska typowo pod okonia, ale kołowrotek, mały, bardziej nadaje się do spławika, niż na spin.
Na okonia rozmiar 2000-3000.
Na szczupaka 3000-4000.

Abu Garcia Cardinal : Jaki rozmiar?

Nie wiem czy Ci potrzebne 2 wędziska pod okonia. Możesz wziąć od niego jeden kij. No i tego Abu, jak większy od rozmiaru 1000. (2015/03/22 09:39)

w6i6e6