Zaloguj się do konta

Nowy zestaw na rzekę Wartę

utworzono: 2014/08/10 16:30
mati1991

Witam ,jestem początkującym "rybakiem" ,aktualnie szkolę się na stawkach itd. Jestem posiadaczem teleskopu Okuma 4509 4,5m. Z racji tego ,że w pobliżu nie ma żadncyh zarybionych i ciekawych stawków i tylko od czasu do czasu mogę wyjechać z kolegą na jakiś jego stawek to postanowiłem przerzucić się na rzekę ,bo tak na prawdę do Warty mam z 200m. Więc chciałem zainwestować w jakiś sprzęt na rzekę.W mojej okolicy są zakola gdzie woda jest prawie całkowicie stojąca ,ale są też miejsce gdzie prąd jest duży. Stąd moje pierwsze pytanie , jaką metodą mam łowić? Czy na grunt , spinning? Do tych dwóch metod chyba musiałbym mieć dwie inne wędki ? Znajomy mi powiedział ,że w miarę uniwersalny byłby feeder. Na stawki i jeziora mógłbym zostawić sobie ten mój "stary" teleskop i chyba by mi wystarczył , a na rzekę mogłbym kupić inny sprzęt więc nie musi byc jakis mega "uniwersalny" bo pewnie takiego nie ma. Więc najpierw moje pytanie ,jaką metodą mam łowić na Warcie? I jaki sprzęt do tego kupić ? Proszę o wyrozumiałość i o poprawienie mnie jeśli coś źle określiłem. Proszę o pomoc, pozdrawiam.  [2014-08-10 16:30]

Zielan

My nie wiemy jaką metodą masz łowić, To tylko ty wiesz, musisz spróbować każdej by wiedzieć, która Ci odpowiada. [2014-08-10 17:47]

Diablo

Na Warcie polecam Ci kolego troling. Szybko się nauczysz ;)
[2014-08-10 20:55]

mati1991

Witam, nie wiem sam jaka metoda będzie najlepsza na rzekę, może zrobiłbym dwa zestawy, spinning i na grunt? Co o tym myślicie? I do tego miałbym teleskop na stawek albo grunt (feeder) przerobilbym sobie na spławik bo słyszałem ze tak też można. Co o tym myślicie? Bo ogólnie znajomy bardzo polecal mi feedera.  [2014-08-10 23:35]

Jakub Woś

Feederem połowisz i na grunt i na spławik. Do spinningu raczej bedziesz potrzebował kolejnego kija
[2014-08-11 00:13]

mati1991