Nocne połowy-co i jak, jak łowić?

/ 13 odpowiedzi
Drodzy koledzy jestem początkującym wędkarzem i nie wiele wiem o nocnych połowach ryb.Chciał bym się dowiedzieć jakie ryby można łowić w nocy i na co jakie techniki łowienia polecacie.Pozdrawiam.
goryl25


No w nocy można złowić wiele ryb np.: Węgorz , Leszcz , Sandacz , Sum ...   . Węgorza możesz złowić  na rosówke (ale pamiętaj że od 15 czerwca jest okres ochronny węgorza) metode jaką ci polece na noc to jest FEEDER :) (2011/06/13 13:47)

u?ytkownik57785


W nocy w zasadzie wszystkie ryby można łowić. Te, które wymienił kol. @goryl25, jak i pozostałe, oprócz techniki muchowej i raczej spinningowej. Najlepiej na grunt i na spławik ze świetlikiem. (2011/06/13 13:54)

michal14


na grunt z trupkiem na sandacza.:) (2011/06/13 14:52)

piotrcarp


amury , karpie , leszcze , sandacze , wegorze , sumy i nie tylko ja wole na grunt lowic ale sprobuj roznych technik wtedy bedziesz wiedzial jaka ci sie spodoba i na taka bedziesz lowil (2011/06/13 19:50)

Alwaro


A na co koledzy w nocy co polecacie (2011/06/28 15:15)

Jack14


Żubra zawsze możesz z...... (2011/06/28 15:35)

seboa


u mnie biora koluchy mozna przez noc nalapac setke poza tym to jeszcze biora ryby:)karp´ lin karas leszcz i .mietus na jesieni i wiosne i inne na ktore sie nie nastawiam przyneta to duza rosowka kukurydza białe robale .powodzenia (2012/11/05 22:39)

lynx


Żubra zawsze możesz z......


Albo brzegówkę. (2012/11/05 23:55)

AndrzejWilkowski