Zaloguj się do konta

Nocka - Mietków

utworzono: 2011/07/03 13:16
Karol18

Witam.

W czwartek wybieram się na nocke na Mietków od strony Domanic, i bardzo bym prosił o informacje na co tam łowic z gruntu, głównie nastawiam sie na leszcza. Jaka zanete zastosowac, czy na białe robaki, czy kuku?

Również bede próbował łowic na trupka sandacza, i prosze o informacje czy sandał coś skubie, czy lipa?

Pozdrawiam.
[2011-07-03 13:16]

Bromar

  Kolego, pozwoliłem sobie wklejić post Kolegi @Sławek19711971 z watku pt. "Jak było dziś na rybach"

W MIETKOWIE SPUSZCZAJĄ WODĘ. O CO ZNOWU CHODZI???? NIE BĘDZIE RYB JUŻ W OGÓLE. KŁUSOLE WYKŁUSUJĄ JE DO RESZTY. PODOBNO TAMĘ BĘDĄ NAPRAWIAĆ !!! SŁYSZAŁEM , ŻE Z 9 HA ZOSTANIE TYLKO 0,5 HA WODY I OD WRZEŚNIA JEST ZAMKNIĘTY. NIE ZNAM SIĘ ZA BARDZO NA OZNACZENIACH ( HA) ALE MOŻNA POJĄĆ PROPORCJE. JAK COŚ WICIE TO PISZCIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



Może dowiedz się jak wygląda sprawa z tym spuszczaniem wody, żebyś nie pojechał na darmo
[2011-07-03 13:31]

dvddvdkamil

Witam, wody jeszcze nie spuszczają wiec bez paniki. Leszcz (50 - 60 cm) nawet ładnie brał  jeszcze we wtorek w zeszłym tygodniu przed załamaniem pogody. W tej chwili jest gorzej, polecam poczekać aż pogoda się ustablizuję. Na trupka zawsze warto spróbować , może będziesz miał szczęście. Kukurydza nie ma większego sensu na zalewie, zdecydowanie polecam na leszcza białe robaki i pinkę.
[2011-07-03 14:39]

Hubson8

Witam.Ostatnio byłem w Mietkowie na nocce i nic .... Żaden leszcz ;/.Po prostu załamałem sie. Jedynie co złowilem to 2 ładne krapiki i 3 niewymiarowe leszcze.. Tragedia..Łowiłem od strony Francuza... Też własnie slyszalem ze bedzie tam spuszczana woda wiec trudno..Pozdrawiam... [2011-07-03 14:59]

Hubson8

Znaczy 3 niewymiarowe okonie, a nie leszcze.Pomyłka ...  [2011-07-03 15:00]

Karol18