Zaloguj się do konta

Niski budżet początkującego wędkarza?

utworzono: 2013/01/07 17:30
damianlesiak123

Witam mam pytanie dotyczące wędek typu feeder lub Karpiówka ?
mój budżet jest mały ale jestem początkującym wędkarzem . Mam zaledwie 100 zł i chciał bym przeznaczyć je z głową i kupić coś rozsądnego ma ktoś pomysły ??:D

[2013-01-07 17:30]

Kodiak44

Ja mam pytanie...Czy te 100 zł chcesz przeznaczyć na samo wędzisko czy razem z kołowrotkiem...I kolejne pytanie gdzie zamierzasz wędkować ? Bo jak na jeziorku to byś się mógł też rozejrzeć za pickerem... [2013-01-07 17:49]

kindziuk007

Z tańszych wędek karpiowych to polecałbym ci jaxona harmony tele carp nie dużo kosztuje , okolo 50zl, a kolowrotek juz tam dobierz sobie jakis
Pzdr.
[2013-01-07 17:55]

Cześć. W tej cenie mogę ci polecić fajnego feederka jakim jest Robinson Carbo Mix Feeder Expert, najlepszy wybór w tych pieniążkach:) [2013-01-07 18:05]

Witam, za taką kasę to wiele nie zawojujesz, ale możesz zaleście coś na początek,jak feedera itp w sklepie poradzą popytaj.Pozdrawiam.
[2013-01-07 18:27]

damiano89

wybór miedzy karpiówką a feederem musisz dokonać sam, musisz wiedzieć co potrzebujesz. Na karpiówkę pozbieraj jeszcze trochę i kup kongera carbomax, jak na początek myślę żę ok;)
[2013-01-07 19:05]

przemo1980

Dobrze by było żebyś napisał gdzie masz zamiar łowić ,jakie rybki.
Jeśli byś zdecydował się na feederka to w tych pieniążkach najrozsądniejszym wyborem będzie Robinson Carbo Mix Feeder Expert. Kilka opcji jeśli chodzi o ciężar wyrzutu.
[2013-01-07 20:05]

zeus836

Na początek Golden lion od Mikado bedzie chyba ok jeśli chodzi o kij. To też moja pierwsza wędka
[2013-01-07 20:07]

Lujski

mozesz nakupic pare kilo kulek ...
[2013-01-07 20:27]

BartekD

Jaxon Harmony [2013-01-08 12:13]