Zaloguj się do konta

Nie wiem co wybrać?

utworzono: 2012/10/08 14:31
patro14

Mam pytanie jestem początkującym wędkarzem i mam problem z wybraniem wędziska mam na oku dwie wędki kongera i nie wiem którą wybrać konger carbomaxx tele picker czy konger aviator picker? [2012-10-08 14:31]

ryukon1975

Bez zastanowienia wziąłbym kij Aviator dlatego że kije teleskopowe są niepraktyczne (poza wygodą w transporcie) ,trudne w użytkowaniu bo łatwo do środka pomiędzy składy dostaje się piasek i rysuje blank.Akcja teleskopów też odbiega w ujemnym stopniu od wędzisk nasadowych.
[2012-10-08 14:49]

hubu1234

dokładnie bierz aviator
[2012-10-08 14:55]

Moczykij70

Kolega hefeed8 dobrze prawi. Kiedyś myślałem, że teleskopy są najlepsze na świecie :) Z błędu wyprowadziłem się sam, kiedy poszedłem do zaprzyjaźnionego sklepu wędkarskiego i pomacałem składową odległościówkę. Teraz wszystkie moje kije to tzw. składowe i o teleskopach słyszeć nie chcę. Chociaż nie powiem, jakiegoś teleskopa warto mieć na jakieś spontaniczne wypady. Jeżeli to ma być kij tzw. docelowy to bierz tę składową i się nie zastanawiaj. Jak opanujesz, to kije składowe tak samo jak teleskopy możesz przewozić ze zmontowanymi zestawami. Różnica na niekorzyść - wyłącznie długość transportowa.

Pzdr.
[2012-10-08 14:59]

sensas1910

Hehe tak samo ze mną :P jedynie baty u mnie należą do teleskopu :) [2012-10-09 00:04]

Jak opanujesz, to kije składowe tak samo jak teleskopy możesz przewozić ze zmontowanymi zestawami. Różnica na niekorzyść - wyłącznie długość transportowa.

No chyba nie kazdy kij da sie przewieść ze zmontowanym zestawem chyba ze rowerem. :)