Narciarstwo, gdzie jeździcie? Jaki macie sprzęt?
utworzono: 2012/08/20 22:53
Hej, no może nie ta pora... ale co tam ;)Chciałbym sprawdzic ilu z was jeździ na nartach, jeśli tak to gdzie śmigacie? i na czym jeździcie?ja jestem początkujący jeżdżę 3 rok ale nie za często, i ogólnie jestem samoukiem, ktoś tam trochę mi pokazał ale to bez instruktora itp. Najczęściej jeździmy na Nową Osadę jeżdżę na salamon'ach modelu dokładnie nie pamiętam. Zapraszam do dołączenia do grupy. [2012-08-20 22:53]
Jeżdżę mniej więcej od tąd co łowię czyli sporo czasu-(narty-cała południowo-wschodnia Polska)Niestety na więcej zdrowie i fundusze nie pozwalają,a szkoda. [2012-08-21 14:23]
Ja preferuję snowboard. Obecnie śmigam na desce burtona, głównie na snowparkach dla początkujących. [2012-08-22 12:27]
Polecam we Wiśle nową osadę.Stok dość długi nie za stromy,dla całej rodziny.Przygotowany dość dobrze choć w dolnej części trochę muld.
Trochę odstraszają ceny bo za 4 godź jazdy trzeba zapłacić 60zł.
Ale za to parking i toaleta za darmo.
No i Wieczorem oświetlenie trochę kiepskie bo lampy są tylko z jednej strony stoku.Myślę że jakby było na centralnych słupach nośnych to by stok był lepiej widoczny.
No i muzykę by było lepiej słychać.
[2013-02-15 18:13]
Ja jeżdżę na Jurasówkę w Siemiechowie. Malutki stok, ale w tym roku uczyłem się jeździć na snowboardzie, moja siostra na nartach i na większy nie było sensu jechać :) Swojej deski jeszcze nie mam, bo dopiero co załapałem tą zajawkę :) Do tej pory jeździłem na nartach Rossignol'a 150cm :) Snowboard też raczej kupie z Rossignola :) [2013-02-15 19:16]
Dobrze że jest to wędkowanie ,inaczej człowiek od nart do nart by zwariował . Ja już po sezonie narciarskim ,jestem z Kołobrzegu i jeżdżę w Karkonosze ,Polska ,Czechy . Gdyby góry były bliżej morza ,hmm... [2013-02-15 21:28]