Namiot karpiowy do 300zł

/ 61 odpowiedzi / 4 zdjęć
Witam wszystkich karpiarzy!Chciałbym kupić namiot karpiowy proszę o pomoc ponieważ jestem w tych sprawach zielony namiot dla dwóch osób cena maks 200 - 300 maks 360 zł
Woa-VooDoo

Za tą cene to raczej nie realne , jeszcze 2-osobowy.... (2013/02/24 19:58)

Woa-VooDoo

Chwilka .
Coś z Trapera jest http://www.zakupywedkarskie.pl/Namiot_wedkarski_Classic____280x210x150cm_1299.html
Ale nic o nim nie powiem
  (2013/02/24 20:01)

waldiglogow

bylem dzis na targach w poznaniu i namioty kosztowały duzo ponad 2tys.masakra (2013/02/24 20:08)

JKarp

" Witam wszystkich karpiarzy!Chciałbym kupić namiot karpiowy proszę o pomoc ponieważ jestem w tych sprawach zielony namiot dla dwóch osób cena maks 200 - 300 maks 360 zł"
CześćZacznij od maty, podbieraka...Namiot na początek proponuję coś ala Lidl, Decathlon itp.Skup się też na haczykach, dobrej żyłce i innych przydatnych gadżetach.Za kwotę 360 zł nie kupisz nic mocno firmowego ale za kupisz namiot dobrej klasy taki normalny.JK (2013/02/24 20:09)

JKarp

"bylem dzis na targach w poznaniu i namioty kosztowały duzo ponad 2tys.masakra"

Cześć
Nash pewnie tyle kosztuje ale zapewniam Cię, że ten jest duży, przestronny no i na głowę nic nie leci ;-)http://www.sklep-karpiowy.pl/anacondanamiotmoonbreaker-p-1074.html?cPath=12&osCsid=2697945e5ab711534a9c3ff0c45d7b5e
JK (2013/02/24 20:12)

waldiglogow

zgadza sie.piekne solidne i praktyczne domki,chcial bym taki,ale drogo,musze sie mocno sprezyc i oszczedzac kaske.kupie taki na nastepny sezon (2013/02/24 20:17)

zarowka

ja zrobiłem dokładnie jak kolega wyżej radzi skompletuj sprzęt solidny, i dopasowany a później reszta ja kupiłem używany namiot TB za 300zł 2 osobowy a więcej kaski wpakowałem w kije,mocne kołowrotki i pierdołki które pochłaniają dużo pieniędzy.....jak byś łózko kupował to minimum 6 nóg..i ciepły śpiwór:) pozdrawiam (2013/02/24 20:28)

trebor123