Nadgorliwość.

/ 9 odpowiedzi
Z P

Ktoś kiedyś powiedział że nadgorliwośc gorsza od faszyzmu. I tu poniekąt mógłbym sie zgodzić.

Pojawił sie  ciekawy temat :

http://forum.wedkuje.pl/f,piwo-na-lodzi-wioslowej,613633,25.html

w którym prowadzona była nawet  spokojna dyskusja. Dlaczego został zamknięty ? Czy stwierdzenie (blockquote ) moderatora jest ostateczym i nie powtarzalnym zakończeniem dyskusji ?

Pytam sie: a dlaczego ?  Może ktoś mógłby coś jeszcze ciekawego wnieść do tematu ?

Coraz żadziej chce mi sie brać udział w dyskusjach widząc takie praktyki. 

Szacun dla moderatorów ale jak ma istnieć to forum jak tak sie postępuje. Czy ktoś ma podobne odczucia ?   Myśle że nikomu sie nie naraziłem :)))

misiu86


tak w 100%.... rzadko się udzielam (raczej studiuję) ale to częste praktyki ... czary mary temat znika... pewnie zaraz zamkną wątek... (2013/03/04 23:40)

u?ytkownik145121


Tu znajdziesz odpowiedź : http://forum.wedkuje.pl/f,znikajace-odpowiedzi-archiwum,614554,0.html (2013/03/04 23:42)

Roxola


Takie praktyki, to najszybszy krok do śmierci forum...  Podzielam Twoje zdanie Zbynio. (2013/03/04 23:50)

zbynio5o


Przepraszam za orta :)) ale nie zdążyłem już edytować. (2013/03/05 00:51)

Zibi60


Niemożliwe żeby to Krzysiu @adler zamknął ??? Temat bardzo ciekawy i nowy dla nas...i nie do końca przedyskutowany. Mnie nurtuje pytanie: czy załogant (nie kieruje silnikiem ani nie wiosłuje) łodzi odpowiada za swój stan nietrzeźwości, z zapisów wynika, że nie ? Szlaki wodne powinny mieć odrębne przepisy. (2013/03/05 07:35)

u?ytkownik145121


Niemożliwe żeby to Krzysiu @adler zamknął ??? Temat bardzo ciekawy i nowy dla nas...i nie do końca przedyskutowany. Mnie nurtuje pytanie: czy załogant (nie kieruje silnikiem ani nie wiosłuje) łodzi odpowiada za swój stan nietrzeźwości, z zapisów wynika, że nie ? Szlaki wodne powinny mieć odrębne przepisy.