Zaloguj się do konta

Montaż zestawów na karpie

utworzono: 2012/10/03 20:05
johnnyre

Mam pytanie bo jestem laikiem w temacie. Jak montować zestawy na karpia zeby być w 100 % pewny że nam się nie poplącze po zarzuceniu:)?
[2012-10-03 20:05]

bandzi361

Witam,Moja propozycja jest taka żebyś użył rurki antysplątaniowej z bezpiecznym klipsem lub leadcor.ja do tego używam przyponu z plecionki częściowo w sztywnej otulinie. Zestawy mi się nie plączą i wszystko jest ok [2012-10-03 20:35]

johnnyre

chcę użyć leadcore ale ze zwykłą plecionką. Czy musi być w otulinie? jakiej długości powinien być przypon?
[2012-10-03 20:38]

JKarp

chcę użyć leadcore ale ze zwykłą plecionką. Czy musi być w otulinie? jakiej długości powinien być przypon?

CześćZwykłą ale tonącą :-)Nie stosuj żadnych PRO coś tam Jaxona itp.Kup sobie coś z Sufixów.Przypony jakie stosuję mają około 17-20cm długości.JK [2012-10-03 21:46]

Mam pytanie bo jestem laikiem w temacie. Jak montować zestawy na karpia zeby być w 100 % pewny że nam się nie poplącze po zarzuceniu:)?

łów na sztywne przypony np. w otulinie lub z fluorokarbonu
[2012-10-04 00:49]

johnnyre

A jakie cieżarki należystosować chodzi mi o gramaturę. Minimalną i maksymalną. Wędki mi się niestety nie uda wymienić więc chyba pozostanie mi wędkować na jakiś zestaw z małym obciązeniem:(
[2012-10-05 18:00]

A jakie cieżarki należystosować chodzi mi o gramaturę. Minimalną i maksymalną. Wędki mi się niestety nie uda wymienić więc chyba pozostanie mi wędkować na jakiś zestaw z małym obciązeniem:(