Minn kota silniki, akumulatory i ładowarki

/ 9 odpowiedzi

Prosiłbym bardziej doświadczonych kolegów o wsparcie bo w temacie sprzętu tego typu jestem typowym laikiem i moja wiedza sprowadza się wyłącznie do informacji zaczerpniętych z intrenetu.

Sprawa wygląda bowiem nastepująco, od zeszłego roku jestem posiadaczem zestawu firmy Minn Kota i przyznam że nie bardzo jestem z niego zadowolony. Każdy z elementów zawodzi i nie wiem czy mam takiego pecha, czy poprostu ja coś źle robię? Kupiłem wszystko w komplecie bo zawsze trochę taniej wychodzi i chciałem ponadto mieć gwarancję, że będzie idealnie dobrane parametrami. Silnik to endura C2 40, akumulator 100mAh a ładowarka  MK 110P. Zacznę od tego, że już przy pierwszym ładowaniu prostownik nie pokazał momentu końca ładowania... mimo iż akumulator był naładowany (około 13,8V sprawdzałem miernikiem) pominąłem to i wszystko działało jak trzeba. Potem lekkie rozczarowanie co do długości pływania, bo przeglądając różne fora naczytałem się o całych dniach na wodzie, gdzie dla mnie to magia, bo na biegach 4-5 przy łodzi 3,6m i 2 osobach dorosłych starczało na zaledwie 2-3godziny. Potem kolejne ładowania i znowu cyrki, kontrolka oznaczająca koniec ładowania nigdy nie zapalała się samoczynnie, a jedynie po odłączeniu ładowarki od sieci i ponownym podłączeniu. Na koniec sezonu odesłałem ją na gwarancję i na nowy prostownik czekałem do maja tego roku!! Przyszło rozpoczęcie sezonu i powtórka z rozrywki, zupełnie nowa ładowarka i to samo, koniec ładowania sprawdzam miernikiem a kontrolka sama się nie zapala (po ubiegłym sezonie i po zimie ładuje się teraz maksymalnie do 13,5V). Tutaj moje pierwsze podstawowe pytanie czy ja coś źle robię, czy może to wina akumulatora, a może znowu ładowarka?