Mikado SCR 3009 FD - opinie

/ 10 odpowiedzi
Witam serdecznie wszystkich zapalonych wędkarzy. Jestem początkującym spinningistą i mam maly dylemat, wybrałem kręciola tylko nie wiem czy to będzie dobry wybór, prosze więc o porade na temat kołowrotka. Moj wybór to Mikado SCR 3009 FD. Dziekuję za opinię i pozdrawiam.
Wedkarstwo z Pasja

Witam serdecznie wszystkich zapalonych wędkarzy. Jestem początkującym spinningistą i mam maly dylemat, wybrałem kręciola tylko nie wiem czy to będzie dobry wybór, prosze więc o porade na temat kołowrotka. Moj wybór to Mikado SCR 3009 FD. Dziekuję za opinię i pozdrawiam.

Pytanie czy już kupiłeś czy dopiero zamierzasz? Tego kołowrotka o którym piszesz nigdy nie miałem w ręce. Ale za to miałem ten kolowrotek-Robinson-Sashima-FD i jest naprawdę świetny jak za tą cenę.
(2015/11/03 20:05)

wariatmaly714

Dopiero zamierzam kupic. Wybór jest ogromny, ten o którym piszę jakoś przypadkiem wpadł w oko. Ten o którym ty piszesz widzę ma chyba lepsze właściwości. Dodam, że głównie mam zamiar nastawić się na szczupaka bo tam gdzie wędkuje jest jego nadmiar. Generalnie chciałbym aby wytrzymał co najmniej z dwa sezony, wędkuję dość często. (2015/11/03 21:48)

kolor01

www.sonarsklep.pl/z-przednim-hamulcem-c-42_6_73_87.html
może tu:-) (2015/11/03 21:58)

vmaxer

Zamiast Sashimy lepiej kupić sprawdzonego już Quartza 3010 lub 4010. (2015/11/03 22:05)

wariatmaly714

Na temat tego Quartza są dobre opinie, dość ciekawy. Muszę się zastanowić dobrze nad wyborem. A propo co do plecionki 0,16 raczej zdecydowanie starczy i aż chyba nad to. Tylko jaką firmę wybrać? (2015/11/03 22:18)

Jakub Woś

Polecam Phantom Green Spin. Na stronie głównej wisi wpis i kilka słów o niej (2015/11/03 22:43)

Sith

(...) mam zamiar nastawić się na szczupaka bo tam gdzie wędkuje jest jego nadmiar. (...)

Zdradź tajemnicę gdzie jest ten nadmiar, pomogę Ci w ich liczeniu (złowione ryby wypuszczam) ;-)